Tänään tuossa työpaikan pihassa starttasin autoa, kytkin pohjassa, ykkösvaihde päällä ja jarru pohjassa, ettei auto lähde valumaan.
Startatessa auto pomppasi eteenpäin hieman, johon lopetin starttaamisen.
Auto sammuksissa sitten vaihde vapaalle ja auto käyntiin. Kytkin pohjassa ei mennyt mikään vaihde päälle. Auto sammuksiin ja kokeilin sitten että meneekö vaihteet päälle ja meni. Auto uudestaan käyntiin ja uutta yritystä.Ei menee vaihteet päälle.
Kerkesin jo soittaa liikkumisturvan numeroon ja kokeilin sitten vielä uudestaan, jolloin kytkin alkoi taas toimia. Peruutin sitten tuon hinauksen ja varasin huoltoon ajan. Kytkin on mielestäni ihan normaalin tuntuinen, silloinkin oli kun ei tuossa irrottanut. Aamulla töihin tullessa ei ollut mitään ongelmaa ja nyt taas tuntuu toimivan ihan normaalisti, mikän tuossa voisi olla. Auto on siis A4 2.0 TFSI quattro, manuaalivaihteinen, -07 vuosimalli ja n. 25000 km ajettu.
Edit: Joo, huollon sai siis vasta ensi viikon torstaille.
Lisäksi 2 vuotta tuli täyteen 3.4. joten takuukin sitten juuri sopivasti umpeutui tähän asti on toiminut hyvin,
mutta nytkö se sitten hajosi reilu 2 viikkoa takuun umpeutumisesta.
Voiko tuonne hydraulisysteemiin päästä jotenkin ilmaa tms. joka sitten lähtisi sieltä kun poljinta vähän pumppailee,
kun tuntui että pumppailemalla tuota kytkintä se alkoi sitten irrottaa ihan normaalisti? Vai mikä tuossa voisi oikein olla.
Startatessa auto pomppasi eteenpäin hieman, johon lopetin starttaamisen.
Auto sammuksissa sitten vaihde vapaalle ja auto käyntiin. Kytkin pohjassa ei mennyt mikään vaihde päälle. Auto sammuksiin ja kokeilin sitten että meneekö vaihteet päälle ja meni. Auto uudestaan käyntiin ja uutta yritystä.Ei menee vaihteet päälle.
Kerkesin jo soittaa liikkumisturvan numeroon ja kokeilin sitten vielä uudestaan, jolloin kytkin alkoi taas toimia. Peruutin sitten tuon hinauksen ja varasin huoltoon ajan. Kytkin on mielestäni ihan normaalin tuntuinen, silloinkin oli kun ei tuossa irrottanut. Aamulla töihin tullessa ei ollut mitään ongelmaa ja nyt taas tuntuu toimivan ihan normaalisti, mikän tuossa voisi olla. Auto on siis A4 2.0 TFSI quattro, manuaalivaihteinen, -07 vuosimalli ja n. 25000 km ajettu.
Edit: Joo, huollon sai siis vasta ensi viikon torstaille.
Lisäksi 2 vuotta tuli täyteen 3.4. joten takuukin sitten juuri sopivasti umpeutui tähän asti on toiminut hyvin,
mutta nytkö se sitten hajosi reilu 2 viikkoa takuun umpeutumisesta.
Voiko tuonne hydraulisysteemiin päästä jotenkin ilmaa tms. joka sitten lähtisi sieltä kun poljinta vähän pumppailee,
kun tuntui että pumppailemalla tuota kytkintä se alkoi sitten irrottaa ihan normaalisti? Vai mikä tuossa voisi oikein olla.
Comment