Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 quattro voimansiirrossa joku rikki?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 b5 quattro voimansiirrossa joku rikki?

Nyt se tempun teki.

Stoppi risteyksestä lähdettäessä kuulu rusaus ja veto hävisi kokonaan. Kuuluu semmonen ääni kun olis rattaista hampaat lähteneet.

Onkohan vika vaihdelaatikossa.

Aiemmin ollut sitä vikaa että pakkia laittaessa kolahtaa voimansiirrossa joku. Tarkoitus oli vaihtaa voimansiirron tukikumit.

Auto oli A4 b5 1,8ts quattro 1998

Kiitos vastauksesta.
    Eipä juolahtanut mieleen että jos yhdestä kulmasta menee vetari niin auto ei sitten liiku enään.

Comment

Vasemman etukulman vetari rikki. Oli sisempi nivel päästänyt vettä sisälleen ja vienyt boorit sitten vetoakselista.
      Mistähän sais halvalla vetoakselin. Villi veikkaus että osanro. on 8E0 407 271 BA kun sen lappu on ihan kulunut.
      Viimeksi muokannut Riwave; 22.4.2009, 21:11.

Comment

Kysäisepäs purkaamoilta esim autovahinkokeskukselta.
        Itse hain pirkkalan avk:lta muutama vuos sitten myös etuvetarin nivelineen kun kävi melkein samallalailla (paitsi ulompi boori sorvautui paskaksi) ja maksoi silloin 150 euroa.
        Tuolla hinnalla ei irtoa marmoritiskiltä.

Comment

Täältä mä oon saanu jotain osia ihan edullisesti, toimittavat matkahuollollakin.. www.valko.fi

Comment

Aiva mielenkiinnosta, onko etuvedos ja quattros samat etuvetarit?

Comment

http://www.varaosahaku.fi/ tuotti toivotun tuloksen. Etuvetari nivelineen tilattu.

Comment

Ite jouduin myös kyseisen osan hankkimaan ja kun kyselin ni laakkoselta vaivaiset 702? ilman vaihto vetaria.... kanssa ~300?.... Itse myös www.varaosahaku.fi:stä löysin sitten vetarin al'a 140?

Comment

Miksihän tuolla on hiukan halvempi??? :D

http://www.jhmotorsports.com/shop/ca...roducts_id=111

Comment

On muuten kate kohdallaan tuolla marmorin vetarilla.

Comment

Working...
                    X