Sijaitsee ilmeisesti jossain jakopään uumenissa, pääseekö pumppua tarkastamaan ilman isompaa purkamista. Näyttää vähän siltä että ois repästävä koko keula pois että ois ees vähän tilaa? Ongelmahan on sellainen että tiputtaa jostain nestettä, aikaisemmin vuoti lohkolämmittimen välistä mutta nyt on kuiva. Eipä tuonne koneen uumeniin paljoa näe mutta tuntuu että pumppu vois olla vaihtoehto. Onko noissa mitään sellasta paikkaa mikä vois vuotaa. Haulla en löytänyt tähän asiaan selvennystä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2,4 v6 vesipumppu
Collapse
X
-
Juu tämä tapaus vuotaa aika paljolti, oon nyt pitänyt muutaman kerran valkeeta paperia auton alla ja ei tarvii pitkään ootella niin lätäkkö ilmestyy. Tänään otettiin pohjasta muovit pois ja yritettiin katella niin eipä tuonne paljoa näy, auto ollut mulla vasta 6kk ja aika paljon on murheita ollut. Pitänee viiä huomenna liikkeeseen.
Comment
-
Jos oikein ymmärrän: On purettava melkein koko keula pois tieltä, jotta pääsee kilkkeisiin käsiksi. Eli pientä puuhaa. Valitettavasti:)
Comment
-
Ei tarvitse, vaan puskuri pois ja keulapala irti niin että sitä voi vetää letkujen salliman matkan eteenpäin. Näin lyhykäisyydessään tuo huolto-asentoon laittaminen menee. Ja oli siitä just jossain toisessa aiheessa puhuttu, haulla voisi löytää.
Comment
-
Kannattaa sitten kerralla laittaa sinne laadukas pumppu, olen juuri pari italian / no name pumppua vaihtanut pois (2.4 V6 ja 2.5 TDI V6). Toinen kesti 75tkm eli ei edes hihnan vaihtoväliä.
Marmoritiskiltä vaihtopumppu parin vuoden takuulla on ihan kohtuuhintainen, tosin silloin pitää olla palautettava vanha pumppu myös orkkis.
Comment
Comment