Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Motronic säätö

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Motronic säätö

Niinkuin aihe viittaa, kuka säätää aby vehkeen vakio sytkän ja paljonko suunnilleen maksaa??Pahitteeksi ei olis jos löytyisi joku 200km säteellä vaasasta. Olis vähän helpompaa jos ei joutuisi lähtemään sweedeniin...tietääkö joku??

Mitä nyt niinkuin pitäisi säätää? Ainoa säädettävä osa moottorissasi on kaasuläppäpotikka. Lopusta pitää huolta motronic ja sitä "säädetään" lastuttamalla.

Comment

säätö

Hmm,my bad.Mä tarkoitin että kuka säätää mun auton penkissä/maantiellä sit kun se on valmis tulee olemaan toivon mukaan n.450-500hv.Kai suomesta löytyy joku jolla on 4wd penkki ja pystyy säätämään motronicin??Ruottista löytyy ainakin tukuttain näitä..Mä ajattelin käyttää vakio ruiskua koska sitähän on kätetty n.600-700hv asti!Ja paljon halvempaa kuin hestec/nira/autronic tai ihan mikä vaan!

Comment

Karala taitaa olla suunnilleen ainoa, joka elääkseen moista tekee. Nelivetopenkkiä sillä itsellään ei kai ole eli jostain muualta järkättävä penkki tai sitten kadulla vaan.

Onko sulla vakio MAF? Se on jo vähän yli kipurajan noilla tavoitteilla eli isorunkoinen MAF olisi aika pakko ellet halua repiä lankaa paskax.

Suomeen saattaa kesällä eksyä ns maailmanluokan säätäjä. Aika näyttää.

Sinänsä vakioruiskussa pysymisessä on puolensa. Lähinnä konetta suojelevat ominaisuudet. Haittapuoli on sitten taas tuo säätäminen.

Comment

Karalaa voin minäkin suositella. Jyväskylässä. ( www.turbotec.com )
          Seinäjoen suunnalta ainakin löytyy neliveto penkki, jos vain kaikkien aikataulut sopivat.
          Tosin Karala saa säätöihin myös tienpäällä.
          Ja mulla on hyllyssä ylimääräinen sport guattron MAF!!

Comment

maf

maf:fi menee vaihtoon,mä varmaan tilaan arctic tuningilta modifioidun,vai onko tietoa kuka tekee niitä suomessa?? rs2 ehkä toimis jos vaihtaa yhden vastuksen ecu:sta mut riittääkö niin on toinen asia...turbo ja suuttimet on viel kysymysmerkkejä ehkä joku turboneticsi tai kkk/garret hybridi.ja tuubisarja on jo! löytyy volvon vihreät 465cc suuttimet mut on varmaan liian pienet noihin tavoitteisiin??? mut kone rempattu,spm kanget, vakio männät, tasapainotettu alakerta, 3b vauhtipyörä(tasapainotettu),600nm kytkinasetelma, kansi rempattu(ported) ja isompi cooleri(45*30*8) ja sit pitää viel hommata boschin 044 bensapumppu et jaksaa..varmaan unohtunut jotaki, mut siinä ne suunnilleen on.
            Onko muuten Mihnea joka tulee suomeen vai??

Comment

Tuolta vissiin neliveto dyno... http://www.sporttiauto.com/fin/

Comment

penkki

karala tekee yhteistyötä harisen kanssa ja ajaa sen penkissä nelivedot. pätevä äijä siihen hommaan,mulle on tehnyt 2 ohjelmaa ja on pelannut hyvin. multa jää yli nyt nykyinen softa/ecu ja suuttimet ja maf,jos joku haluaa tietoa lisää tehoista ym. niin privaa vaan. siirryn itse hesteciin.

Comment

Eikös se RS2:sen MAF ole niitä hyttysverkkoja lukuunottamatta rakenteeltaan aivan sama kuin vakio S2:sen MAF eli siihen vaihtamisesta ei tule juuri mitään hyötyä. Ja ajeleehan ainakin yksi brittisankari vakiomaffilla (ja jakajakoneella) jollain noin 480hv paketilla ilman ongelmia, tosin MAF painepuolelle siirrettynä.

Olisiko kenelläkään kytkentäkaavioita tai jotain liittimien johtojärjestyksiä noihin MAFfeihin tai vinkkiä mistä löytyisi netistä? En muista itse missään noihin törmänneeni.

Comment

siirryn itse hesteciin.
                    - kerrotko valintakriteerit ?

Comment

syyt

no ehkä riittää lastujen kanssa puljaaminen. toki ei hestec ole sekään halpaa huvia. Maf jää pois,map anturien saanti.

Comment

Pitäis saada motronici lastutettua/säädettyä uudestaan. Mutta missä?

Comment

http://www.erikoismoottori.fi/

Comment

Working...
                          X