Mitenköhän mafin saa irti profiilin autosta? Mitä kaikkea pitää irrottaa ja mitä voi tehdä väärin. Tarkoitus on puhdistaa. Jotain vinkkejä kaipaan, kun en ole milloinkaan yhtään mafia irroittanut mistään.
Kiitosta
Viimeksi muokannut tipsi; 13.4.2009, 00:10.
Perustelu: otsikko kohdalleen
Onko KE3-Jetronicissa sitten ilmamäärämittari? Se, mikä on putsarikotelon päällä.
edit: Aivan, okkim ehtikin jo. Joka tapauksessa, miten se tulee irroittaa? Määräjakaja pois - ensin varmaan paineet pois järjestelmästä. Kumikyrsä ja piuhat irti. Ja sitten itse mittari. Jotenkin näinkö?
Viimeksi muokannut tipsi; 12.4.2009, 23:22.
Perustelu: jälkijuna
Miksi pitää päästä putsailemaan määräjakajaa? NG kun on vielä pohjimmiltaan mekaaninen ruisku, joten säädöt eivät välttämättä pysy kohdillaan, kun puretaan. Siellä ei siis ole sähköistä VAFia vaan se on suoraan yhteydessä mekaanisesti määräjakajan akseliin.
En minä sitä polttoaineen määräjakajaa ajatellut avata vaan irroittaa koko paketin (ilmamäärämittari+määräjakaja) ja tutkia onko vessanpytty jäänyt joskus vetämättä. Puhdistaa jos moskaa tai varpusia löytyy. Ei kai säädöt sekoa, jos letkut ottaa hetkeksi irti? Vai onko mulla taas nämä termit aivan metsässä? Korjatkaa ihmeessä, niin ei tarvitse (tällä erää) enempää itseään nolata :)
Vessanpytty kun on termeistä hallussa, muuta ei tarvitse tietääkään :)
Kyllähän sen toki irti voi pakettina ottaa ja putsailla. Minä jo luulin, että purkaat atomeihin "kevätsiivousta" varten :) Varoo vain vääntelemästä niitä vipuja niin eiköhän tuo säädöissä pysy. Ja muistaa sitten pitää bensaletkut puhtaina, ettei mene tukkoon takaisin asennettaessa.
Comment