Elikkäs mulla on -98 A6 2.4 V6, joka tahtoo nykiä tasaisella kaasulla 3 ja 4 vaihteella kun ajelee 60- 70km/h, eli kierrokset on siinä parin tonnin pinnassa, sillä ei ole vaikutusta että onko kone kylmä vai lämmin..
Yritin haulla etsiä mikä vois olla mut ei oikein löytyny vastausta, joten voisko joku auttaa?
Voiko vetareiden kunto vaikuttaa tähän, koska huomasin että toisen vetarin suojakumi on rikki ja toinen on kohta jo menossa..? Tulpan johdot?
Ei viittis ostaa kaikkee ja kokeilla umpimähkään et minkä vaihto auttaa:)
Kierrokset ei heittele yhtään vaan pysyy koko ajan samana ja nykimistä tuntuu enemmän kylmällä/ puoli lämpimällä koneella, kuin lämpimällä.
Nykiminen tuntuu sillon eniten ku auto ns. rullaa tasaisesti eikä niinkään sillon kuin moottori vääntää ja kun nykiminen alkaa ja alkaa kiihdyttää niin nykiminen katoaa..
Ajattelin kokeilla aluks sillä ruiskun puhdistusaineella ja jos se ei auta niin sit tulpat( tai puolat, kummat tos nyt on ees?) tulpan johdot ja ilmanputsari..
Auttakaa nyt joku miestä mäessä?
Yritin haulla etsiä mikä vois olla mut ei oikein löytyny vastausta, joten voisko joku auttaa?
Voiko vetareiden kunto vaikuttaa tähän, koska huomasin että toisen vetarin suojakumi on rikki ja toinen on kohta jo menossa..? Tulpan johdot?
Ei viittis ostaa kaikkee ja kokeilla umpimähkään et minkä vaihto auttaa:)
Kierrokset ei heittele yhtään vaan pysyy koko ajan samana ja nykimistä tuntuu enemmän kylmällä/ puoli lämpimällä koneella, kuin lämpimällä.
Nykiminen tuntuu sillon eniten ku auto ns. rullaa tasaisesti eikä niinkään sillon kuin moottori vääntää ja kun nykiminen alkaa ja alkaa kiihdyttää niin nykiminen katoaa..
Ajattelin kokeilla aluks sillä ruiskun puhdistusaineella ja jos se ei auta niin sit tulpat( tai puolat, kummat tos nyt on ees?) tulpan johdot ja ilmanputsari..
Auttakaa nyt joku miestä mäessä?