Tuossa muutama kännykällä napsastu kuva vaurioista. Männästä ei tarvitse sorvata juurikaan, kunhan rösöt saa hiottua pois. Kuopat ei taida haitata. Männässä pientä kulumaa, tähän konkurssiin ei tule mäntiä uusittua:). Kannen saa tasattua ja hioo reunoilta rösöt myös, kun ei jää mitään tiivistepinnalle. Ei tuossa pitäisi puristuksen juurikaan laskea.
Osista sen verran, että suurin osa tulee tilattua Kalskeen kautta Saksasta ja hintaa jää 200-300€ vähemmän kuin Suomesta ostetuille osille. Veivinlaakereita ei tällä kertaa vaihdeta.
Osista sen verran, että suurin osa tulee tilattua Kalskeen kautta Saksasta ja hintaa jää 200-300€ vähemmän kuin Suomesta ostetuille osille. Veivinlaakereita ei tällä kertaa vaihdeta.
Comment