Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 2.0E kylmäkäynnistys ja lämmönnousu ongelma?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 80 2.0E kylmäkäynnistys ja lämmönnousu ongelma?

    Ei oikeen kylmällä koneella starttaa, ja sitten kun pitkän sahaamisen jälkeen käy niin ei pitkänkin normaalin ajon jälkeen lämmöt nouse edes 80-asteeseen. Missä vois olla vika? Tyhjäkäynnillä kuitenkin nousee iha hyvin.

    #2
    Haulla pitäs löytyä lämpömittariongelmista.

    Voi olla termarivika ja sitten noissa on ollut mittaristovikoja paljon. Toimiiko bensamittari normaalisti? Jos ei, niin vika mittariston puolella.

    Comment


    • #3
      Mittarit toimii iha normisti.. Nii vähä aattelinki et termostaatist vois vika löytyy.

      Comment


      • #4
        Termari lienee lämpöjen oikkuilun lähde. Itsellä tekee ihan samaa.

        Empä ole saanut aikaseksi vaihdella, lämpö riittää ja ei tunnu kuluttavankaan mitenkään paljoa.

        Mutta toi käynnistyshomma. Mulla herähtää heti käymään kylmänä. Tuntuu et herkemmin kuin lämpimämpänä, sopivasti lyhyen aikaa lämmitetty lohkolämmitin lienee pahin, lähtee kyllä käyntiin mutta hakee kierroksia.
        Mun pitkäksi menevät kylmänä starttaukset loppuivat kun vaihtoin hall-anturin. Oiskohan eka viitteitä väsymisestä tuo starttautus kylmänä. Jos se hall-anturi hajoaa lopullisesti, siihen loppuu laulut ennen anturin vaihtoa.

        Comment


        • #5
          okkei.. pitänee toi termari alkuu ainaki vaihtaa.

          Comment

          Working...
          X