Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Outo jurina täydellä poikkeutuksella

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Outo jurina täydellä poikkeutuksella

Allroadissa on kumma vika. Kun voimansiirto on lämmin ja rattia kääntää täydet vasemmalle tai oikealle vedon ollessa päällä, koko auto jurisee/kumisee. Olisiko keskitasauspyörästö?
    Takkatien VV laskutti helkutisti, muttei löytänyt vikaa. Ehdottivat,pirut 8500 Eskon lootan vaihtoa-kokeilumielessä.

Miten olisi ihan vanha perinteinen vetari?

Comment

Eivät pyörän laakeritkaan ikuisia ole. Montako kertaa maapallo kierretty?

Comment

Eiköhän tuo ole ihan ominaisuus, perä haluaa kulkea pienemmän matkan kuin keula, ja torsen pistää hanttiin. Minulla tekee samoin.

Comment

Vetaritkin tutkittiin, ei vikaa

Niin ja laakerit on tarkastettu ja kunnossa. Autolla on ajettu alle 90 tonnia.
          Taitaa nimim. okkim olla oikeassa, vika eli ominaisuus kun on jo ilmoittanut itsestään sen aikaa kun auto on meillä ollut eli 5v. Mutta mix vain lämpöisenä?
          Viimeksi muokannut 8866; 2.4.2009, 11:59. Perustelu: Yhdistin.

Comment

Jaa-a, en osaa sanoa miksi vain lämpöisenä. Minulla tekee aina. Oletko aivan varma ettei tee kylmänä? Aja pitävällä alustalla kun testaat.

Comment

Eli mulla samaa ongelmaa ,mutta miks 2 edellistä quattroa ei pitänyt ääntä.?

Comment

Oliko ne torseneita? Leveät renkaat auttaa myös asiaan, eli jurisee enemmän.

Comment

Jep kyllä ovat olleet. Viikonloppuna vaihdoin kesärenkaat niin kyllä ääni hiukan voimistu.. Onkohan noilla peräntuki kumeilla mitää tekemistä tämän kanssa.? Kaveri oli laakkosella asentajana ja sanoi että aika moneen ovat niitä vaihtaneet.

Comment

Eli mulla on vaihdelaatikon takimainen kumi soirona joten siitä kantaa koko mellakan..

Comment

No niin nyt ois 04vm 1.8tq avantti hommattu ja aivan samanlainen jurina tässäkin kun edellisessä,mutta hiukan kovempana.. Katsastuksessa katselin kardaanin tukilaakeria ja kuuluuko sen heilua/antaa periksi kun kardaania nykii..? Saako näihin laakeria tarvikkeena tai irto osana?

Comment

Ei se mikään mahdottoman jäykkä ole ehjänäkään, eli joustaa jonkin verran heilutellessa.

Audilta ei saa varaosana kuin koko kardaanin, mutta esim 034 motorsportilta saa. Se tosin on hieman heppoisempi kiinnitykseltään kuin alkuperäinen.

Comment

Working...
                        X