Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jakohihnan vaihdosta audi a4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jakohihnan vaihdosta audi a4

Mitä pitää sisällään tuo motonetin jakohihna sarja?Hihna+rullasarja? mitä nuo rullat on? näyttäs maksavan 64 euroa. Omaan autooni vm96 1.6 bensa

http://kauppa.motonet.fi/web/guest/v...?partview=true

Mitä kannattaa vaihtaa/ostaa lisäksi? kiristimet?

Osta suosiolla vaan marmorilta jakopään osat, onhan ne varmasti kalliimmat mut paremmat.

Comment

meinaatko että nuo ei sitten kestä?

Comment

Ei ainakaan oman kokemuksen perusteella motonetisä oo laatu oikein kohillaan.

Comment

Eiköhän nuo Motonetista ostetut Gates ja Bosch ole ihan yhtä päteviä kuin marmorin osat.
          Marmorilta saa toki kahden vuoden takuun osille mutta jos niitä ei laitata merkkiliikkeessä ja jotain sattuu, niin ei taida olla ihan yksoikonen korvausprosessi.

Ja vastausta itse kysymykseen... Jos ostat tuollaisen sarjan Motonetista, niin siihen kuuluu tarvittavat rullat ja kiristimet.

Vesipumppu lisäksi tavataan laittaa ainakin. Monet laittaa myös termostaatin ja apulaitehihnat.

Comment

Viime perjantaina vaihdettiin omaan kulkineeseen, myös 1,6, jakohihna kamuineen. Motonetistä ostin sen paketin jossa oli hihna ja kiristin. Oli Bosch merkkinen ja made in germany. Vesipumppu kannattaa tietysti vaihtaa samalla.
            Toki marmorillekkin voi lahjoittaa rahaa jos sitä on liikaa, mielestäni.

Comment

jees vaihdoitko itse? minkälainen homma oli?

Comment

AD varaosat myy myös noita settejä. Viimeksi kun kyselin V6 ABC moottorille, niin Gatesin hihnoja tarjosivat. Ei kovin iso ero hinnassa Motonetiin, mutta hieman kalliimpi. Jos joku tietää Jyväskylässä parempaa paikkaa noille tarvikevaraosille, niin voipi hihkasta.

Comment

Gates, Ina, Powerflex, SKF...

Kaikki vastaa täysin orkkis laatua. Uskoo ken uskoo. Orkkiksissa maksaa se takuu 2v. Alkuperäsissäkin osissa lukee mm. Ina, powerflex, gates joissain...

Jotain tingelitangelia ei motonetistä kannata ostaa.

Comment

En vaihtanut itse.

Comment

Vaihdoin toissakesänä itse jakopään kilkkeet

hihnan, kiristimen, "tukilaakerin", termostaatin, moniurahihn. kiristimen --> marmorilta
                      vesipumpun, moniurahihnan, laturin hihnan --> motonetistä

Korjausoppaassa oli aika hyvät ohjeet joten sen perusteella yllättävän mutkaton tehdä.
                      Itellä on ilmastointi, joka aiheutti hieman lisäprojektia purun osalta mutta karkeasti 1 päivä meni purkaessa ja osien haussa ja puoli päivää kun kasaili.
                      Kesällä tein auringin paisteessa joten kiire ei ollut =)

Termostaattia ei kannata muualta kuin marmorilta hakea, minulla ainakin huonoja kokemuksia tarviketermoista jotka toimii sen pari kuukautta. Motonetin pumppu oli kanssa aika kevyttä tekoa ja siitä on foorumilla monia mielipiteitä. Tähän asti toiminut.

Comment

Working...
                      X