Enpä tiedä tarviiko pakosarjaa tai turboa irrottaa kun en ole moista operaatiota tehnyt, mutta periaattessa sen voi tehdä siten että venat on kiinni per sylinteri eli palotilaan ei tavaraa menisi ellei venat ole täysin palaneet ja vuoda?
Jotain kuvia mitä olen nähnyt niin liuotinta ja paineilmaa on käytetty ja sotkua paljon. öljynpoistoimuri vois olla kova sana liuottimien kanssa?
Houhottimen väliin catc-can varmasti auttaa, mutta tukkia sitä ei voi enkä sitä myöskään konetilaan fillterin läpi päästäisi (hajut ohjaamoon).
Jotain kuvia mitä olen nähnyt niin liuotinta ja paineilmaa on käytetty ja sotkua paljon. öljynpoistoimuri vois olla kova sana liuottimien kanssa?
Houhottimen väliin catc-can varmasti auttaa, mutta tukkia sitä ei voi enkä sitä myöskään konetilaan fillterin läpi päästäisi (hajut ohjaamoon).
Comment