Tänä aamuna kotia tullessa yövuorosta huomasin että tuolla laitteellani Audi A4 avant 1.8tQ B5 oli varsin kova (hätä) kun päätti ruveta laskemaan alleen pensatankin kohdilta. Viime aikaisesta auton käyttäytymisestä päättelin että pa-suodin olisi saattanut mennä tukkoon tai jäätyä kun on nuo ilmatkin olleet varsin kondensoivia, jommasta kummasta johtuen epäilen että olisi tuo pumpun ja suodattimen välinen (letku) haljennut...
Siis olisiko kenelläkään tietoa millainen ja mitä materiaalia tuo väli(letku) on ja kuinka hanurista se on vaihtaa..?
Onko tuo yleistä että näin olisi käynyt muillekkin vai voiko vika kenties löytyä jostain muualta, en ole vielä päässyt vermeitä avaamaan kun nukuin tuossa 2tuntia ja tallille on n.18km matkaa.
Samalla menee tuo pa-pumppu tarkistukseen ja varmaan myös vaihtoon (aitoon Walbroon tai Bosch 044).
Siis olisiko kenelläkään tietoa millainen ja mitä materiaalia tuo väli(letku) on ja kuinka hanurista se on vaihtaa..?
Onko tuo yleistä että näin olisi käynyt muillekkin vai voiko vika kenties löytyä jostain muualta, en ole vielä päässyt vermeitä avaamaan kun nukuin tuossa 2tuntia ja tallille on n.18km matkaa.
Samalla menee tuo pa-pumppu tarkistukseen ja varmaan myös vaihtoon (aitoon Walbroon tai Bosch 044).
Comment