Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S3 öljynvaihdosta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi S3 öljynvaihdosta

Moro,

Yritin tossa hakuakin mutta en löytänyt tästä aihetta.

Eli ongelma on tuossa öljynvaihdossa se että öljynsuodatinta ei saa pois purkamatta jotain, tai ainakaan itse en sille reittiä löytänyt.
    Osaako joku viisaampi äkkiä sanoa mitä pitää purkaa että suodattimen saa kivuttomasta vaihdettua?

En kehannu sokkona rueta purkamaan mitään vaan ajatteli täältä kysästä kun täällä joku kuitenkin tietää mitä pitää tehdä :)

Autona S3 -99 APY koneella.

Kiitoksia valmiiksi!

ei sitä välijäähdyttimien välistä putkea tarvitse ottaa irti´, kyllä sen suodattimen saa irti vaikka vähän ahdas paikka onkin.

Comment

Mä kattelin että vaikka sen suodattimen saa irti niin ei se mahdu mistään ainakaan alakautta poissa. Mistä sieltä ootte sen pujottanu?

Comment

Muistaakseni yläkäutta ite olen sen ottanu pois. En myöskään ole joutunut purkamaan mitään öljyjä vaihtaessa.

Comment

Alakautta olen ite vaihtanu aina,se suodatin mahtu tulee just siitä putken vierstä ku vähän vetää. Voi olla vähän tiukka mutta varmasti mahtuu tulee. Itellä ei enää sitä ongelmaa ole kun oon vaihtanu 1 coolerin keulille,niin sitä myöten se väliputki poistu käytösä.

Comment

Asia selekiä, pitääpä katella kun on aikaa.
            Eiköhän se suodatin sieltä pois tule.

Kiitoksia vastauksista!

Comment

Working...
            X