Noin viikko sitten aamulla käynnistäessä autoa huomasin ylimääräisen ulvonnan konehuoneen puolelta ja pikkasen rattia kääntämällä huomasin sen äänen tulevan ohjaustehostimesta. Heti hiipi mieleen, että enpä ole tehostimen öljyntasoja kattonut kertaakaan 13kk aikana mitä auton olen omistanut. No pinta oli MIN-rajan alapuolella ja kävin ostaa öljyä ja äänet vaikeni.
Tänä aamuna sama homma. Katsoin pinnan, millin verran oli MIN-rajan alapuolella, lisäsin öljyä ja sillä hyvä. No jostainhan tuo näyttää vuotavan. Läikkää ei näy katoksessa ja alle ei mahdu kurkistelee. Siksi näin etukäteen jo tiedustelisin, että mahtaako olla jotain tyyppivikakohtaa mistä alkaa öljyä tihkumaan pihalle, joku tiiviste, stefa tms? Itse luonnollisesti asennoidun koko ohjausvaihteen ja tehostimen vaihtoon niin ei tule sitten ikäviä yllätyksiä ;)
Tänä aamuna sama homma. Katsoin pinnan, millin verran oli MIN-rajan alapuolella, lisäsin öljyä ja sillä hyvä. No jostainhan tuo näyttää vuotavan. Läikkää ei näy katoksessa ja alle ei mahdu kurkistelee. Siksi näin etukäteen jo tiedustelisin, että mahtaako olla jotain tyyppivikakohtaa mistä alkaa öljyä tihkumaan pihalle, joku tiiviste, stefa tms? Itse luonnollisesti asennoidun koko ohjausvaihteen ja tehostimen vaihtoon niin ei tule sitten ikäviä yllätyksiä ;)
Comment