Noinkohan tuo pumppu nyt sitten hajosi ADR:stä? Eli minkälaiset ko. oireet nyt sitten ovat verrattuna termarin jumiutumiseen? Hakua kokeiltu, mutta meikäläisellä alkaa löydettyjen oireiden lisäksi veden lämmötkin nousemaan sen lisäksi, ettei kabiiniin tule lämmintä ilmaa.
Eli viikko sitten A4:nen huollossa, jossa huolsivat myös tuon ilmastoinnin. Nyt kun moottori sitten ajossa lämpiää, niin ei tule lämmintä ilmaa ohjaamoon ja jo hetken päästä (n.12 km:n ajon) moottorin lämmöt nousevat jo lähelle sataa astetta, jolloin peli jäähylle! Nestettä on ja ihan normaalin punertavaa.
Kun moottori kuuma, niin syylärin yläletku ei ole lämmin syylärin juuresta vaan pelkästään imusarjan alta, jossa kumi vaihtuu putkistoksi. Vesi kyllä paisuntasäiliössä kiehuu!?
Käynnistettäessä tyhjäkäyntikierrokset 1100-1200 rpm. Kieliikö tämä jo rikkontuneesta pumpusta? Eli ei ole kierrossa vastusta?
Jakopään remppa tehty 20 tkm sitten, jolloin pumppu vaihdettu. En sitten tiedä menikö sinne muovilapainen vai mikä. Termostaatti ja vedet vaihdettu vuosi sitten, kun moottoriin laitettiin DEFA:n lämmitinsetti.
Eli viikko sitten A4:nen huollossa, jossa huolsivat myös tuon ilmastoinnin. Nyt kun moottori sitten ajossa lämpiää, niin ei tule lämmintä ilmaa ohjaamoon ja jo hetken päästä (n.12 km:n ajon) moottorin lämmöt nousevat jo lähelle sataa astetta, jolloin peli jäähylle! Nestettä on ja ihan normaalin punertavaa.
Kun moottori kuuma, niin syylärin yläletku ei ole lämmin syylärin juuresta vaan pelkästään imusarjan alta, jossa kumi vaihtuu putkistoksi. Vesi kyllä paisuntasäiliössä kiehuu!?
Käynnistettäessä tyhjäkäyntikierrokset 1100-1200 rpm. Kieliikö tämä jo rikkontuneesta pumpusta? Eli ei ole kierrossa vastusta?
Jakopään remppa tehty 20 tkm sitten, jolloin pumppu vaihdettu. En sitten tiedä menikö sinne muovilapainen vai mikä. Termostaatti ja vedet vaihdettu vuosi sitten, kun moottoriin laitettiin DEFA:n lämmitinsetti.
Comment