Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAH Moottoriin kosmetiikkaa...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AAH Moottoriin kosmetiikkaa...

eBayn ihmemaailmasta ostin AAH-moottoriin, moottorin päälle suojamuovin.
    Lähes kaikissa kuvissa näkyvä muovinen, moottorin päälle tuleva osa. Itselläni ei moista jostain syystä ollut. Sepä ei käynytkään suoraan, vaan siihen on vielä hommattava jonkinlainen kiinnitysrauta, tai vastaava, johon voin suuvata mukana seuranneet 4 kiinnitys "ruuvia", tai tappia. Onko kellään kuvaa, varaosanumeroa, tai muuta tietoa kyseisestä osasta/ osista. Saati jäänyt tallin perukoille joutilaana makoilemaan?
    Myös moniurahihnan suojamuovit on vielä hommaamatta. Sellaisetkin on hankintalistalla.
    Mahtaakohan olla kinkkiset kiinnittää? Pitääkö irroittaa hihnapyörät, että kyseiset vermeet saa päälle?
    Johan tuli taas kysymyksiä! Kiitos, jos joku viitsii vastata edes osaan näistä.

johtuu siitä että AAH koneisiin suojamuovi tuli vasta -92. Siksi sinulla ei ole sitä. Jos oikein muistan niin venttiikopassa oli "urat" johon muovi meni sivuiltaan ja kiinnitysraudan (keskellä) ruuvit oli vain sellaiset jousella olevat paina-ja-käännä tapit eli käänsit 90-astetta niin kiinnitty tai aukesi.

Comment

Mahtaakohan kellään olla sen kiinnitysraudan, ( johon ne ruuvit "ruuvataan" )
      varaosanumeroa tai kuvaa? Olis jo melko iso apu. Kiitos.

Comment

http://www.aijaa.com/v.php?i=3870348.jpg
        Vasemman numero 078 103 923
        Oikea 078 103 924
        Viimeksi muokannut Rafu; 24.3.2009, 11:12.

Comment

Riitos Rafu kuvasta ja infosta, mutta kuvan perusteella näyttäisi, että nuo mainitsemasi osat tulevat venttiilikoppien sivuille. Juuri nuo urat, joista pennivasara mainitsi. Mielestäni nuo osat 12 ja 11 olisivat ainakin noiden etummaisten ruuvien paikat. Rintapellin puoleiset rruuvit taas voisivat tulla kiinni osiin 10, joita on yksi moemmille puolille. Sanokaa, jos olen väärässä.
          Itse, kun en ole noita livenä nähnyt.

Comment

Vetäise nippusiteillä vaan kiinni. Tai pikkuruisilla ruuveilla, ei se niin tarkkaa ole. Mulla se on parilla ruuvilla päältä kiinni ja hyvin pysyy.

Comment

Ai vaikka on tommonen alaston moottoriversio, niinkuin mulla on? Mihis sen nippusiteellä kietasee?? Olishan tuo siistimpi, jos olis orkkis kiinnitykset. Kun vaan onnistus selvittään, mitkä ne palikat on.

Comment

Tuosta kuvasta osat 11 ja 12 on etukiinnikkeet ja 10x2kpl takakiinnikkeet.
                Lisäksi 4kpl osia 13 ja 5 niin saa muovin pysymään kohillaan.

Comment

Aika monta hilpettähän tuo tarvitsee. No, nyt ei auta, kun ryhtyä osien hankintaan, niin saa moottorista siistin paketin. Kiitokset.

Comment

Working...
                  X