Moottorin kumiletkut hapristuvat ajanmittaan.. Mietin tuossa jos alkais pikkuhiljaa korvaamaan noita moottorin kumiletkuja uusilla ennen kuin murtuvat omia aikojaan.
Nyt ajattelinkin kysyä foorumilaisilta millainen letku olisi "parasta" ja mitkä letkut kannattaa korvata uusilla ensimmäisenä? Ja onko ylipäänsä kukaan tehnyt tällaista ennakoivaa "korjausta"?
Onko joku Motonetin tusinaletku viisas valinta vai onko olemassa jotain spesiaalimpaa/parempaa. Tuossa 1.8t moottorissa tuntuu noita letkuja menevän vähän joka suuntaan. Aika paljon noissa alkuperäisissä näkyy myös olevan valmiita taivutuksia mutta kai niitä pystyy korvaamaan (ainakin osan) suorillakin letkuilla.
Kertokaa vinkkejä tai tyrmätkää koko ajatus... :)
Nyt ajattelinkin kysyä foorumilaisilta millainen letku olisi "parasta" ja mitkä letkut kannattaa korvata uusilla ensimmäisenä? Ja onko ylipäänsä kukaan tehnyt tällaista ennakoivaa "korjausta"?
Onko joku Motonetin tusinaletku viisas valinta vai onko olemassa jotain spesiaalimpaa/parempaa. Tuossa 1.8t moottorissa tuntuu noita letkuja menevän vähän joka suuntaan. Aika paljon noissa alkuperäisissä näkyy myös olevan valmiita taivutuksia mutta kai niitä pystyy korvaamaan (ainakin osan) suorillakin letkuilla.
Kertokaa vinkkejä tai tyrmätkää koko ajatus... :)
Comment