Seuraava problemaa olen haarukoinut foorumilta: Adr-kone muuttuu "dieseliksi", kun lämmöt noussut normaali lämpöön. Eli joitakin minuutteja tyhjäkäyntiä (800-900 rpm) ajon päätteeksi ja (ehkä?) venttiilit alkavat naputtamaan äänekkäästi. Liikkeelle tai kierrokset hetkeksi 2000 niin äänet taas normaalina. Auto muuten käyttäytyy normaalisti vedon, kulutuksen ym. osalta. Diagnoosina aikaisemmista keskusteluista joko öljypumppu tai hydrauliset nostimet? Itse kysymys olisi, että onko kiire korjaamolle vai voiko viivästyttää seuraavaan isompaan huoltoon? Mitä tällainen venttiilien "naputus" voi oikein saada aikaiseksi? Se kuitenkin esiintyy normaali käytössä aika harvassa tilanteessa. Koneella ajettu 211000 km.
Ja vielä, tältä sivustolta on saanut paljon apua ongelmiin (auton.. henk.kohtaiset koitan ratkaista itse...), niin miten tuo jäseneksi liittyminen? Jäseneksi liittyminen-sivulla edellisen vuoden tietoa, mutta onnistuuko liittyminen sieltä silti?
Ja vielä, tältä sivustolta on saanut paljon apua ongelmiin (auton.. henk.kohtaiset koitan ratkaista itse...), niin miten tuo jäseneksi liittyminen? Jäseneksi liittyminen-sivulla edellisen vuoden tietoa, mutta onnistuuko liittyminen sieltä silti?
Comment