Vanha ketju mutta oireet on omassa tulokkaassa melko lailla vastaavat. Koneena AAR -91 satkussa.
Lähtee lämpimänä käyntiin heti ilman sahausta mutta käy aina tosi huonosti tyhjäkäyntiä about 500rpm tai allekin, joka tapauksessa niin huonosti että välillä sammuu parin sekunnin kuluttua. Kaasua pumppaamalla saa pidettyä käynnissä ja kierrosten noustessa vastaa kaasuun ihan hyvin. Jos sattuu jäämään käyntiin niin noin 10 sekunnin jälkeen jostain imusarjan takaa tai kaasuläpän kohdalta alkaa kuulumaan vaimea *naps*naps*naps*naps*naps*naps*, ääni joka taajuudeltaan ja ääneltään muistuttaa hyvin paljon elektronisen ruiskun bensasuuttimen napsetta. Samalla myös tyhjäkäynti tasaantuu ja kone alkaa käymään normaalisti. Jos katkaisee virrat ja käynnistää heti uudelleen niin sama temppuilu alkaa alusta. Hyvin hämmentävä näin rivivitosista mitään ymmärtämättömälle, nyt vois joku kelju-K-Jetronicia puhuva tulla käymään kahveella.
Lähtee lämpimänä käyntiin heti ilman sahausta mutta käy aina tosi huonosti tyhjäkäyntiä about 500rpm tai allekin, joka tapauksessa niin huonosti että välillä sammuu parin sekunnin kuluttua. Kaasua pumppaamalla saa pidettyä käynnissä ja kierrosten noustessa vastaa kaasuun ihan hyvin. Jos sattuu jäämään käyntiin niin noin 10 sekunnin jälkeen jostain imusarjan takaa tai kaasuläpän kohdalta alkaa kuulumaan vaimea *naps*naps*naps*naps*naps*naps*, ääni joka taajuudeltaan ja ääneltään muistuttaa hyvin paljon elektronisen ruiskun bensasuuttimen napsetta. Samalla myös tyhjäkäynti tasaantuu ja kone alkaa käymään normaalisti. Jos katkaisee virrat ja käynnistää heti uudelleen niin sama temppuilu alkaa alusta. Hyvin hämmentävä näin rivivitosista mitään ymmärtämättömälle, nyt vois joku kelju-K-Jetronicia puhuva tulla käymään kahveella.
Comment