Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 2.8 quattro äänenvaimentimet?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • C4 2.8 quattro äänenvaimentimet?

    Jeps, elikkä olen ymmärtänyt että siellä on kolme äänenvaimenninta??? Nyt on kahden ensimmäisen putkiliitokset ruostuneet puhki ja päästöarvot oli aika metsässä. Mietin tuossa, että jos ottaisi ne kaksi ensimmäistä äänenvaimenninta pois kokonaan ja korvaisi suoralla putkella. Minkähänlainen mekkala siitä syntyy, onko joku kokeillut???

    #2
    Keskiosassa on pari pientä pönttöä ja sitten on isompi takapönttö. Alkuperäinen putki on yhtä osaa kateilta taakse- mutta siinä on katkaisukohta joten takapöntön tai keksiosan vaihto onnistuu erikseen.
    Katsoin keskiosan tarvikkeena saksasta , 169,90 ja rahdit 18 euroa. (tuli muuten kahdet katit samalla 18 eurolla!)
    Pärinästä/toimivuudesta ilman noita keskipönttöjä en osaa sanoa- ei kokemusta
    Attached Files

    Comment


    • #3
      No perskeles.. pitääkin tutkailla saksanmaan tarjontaa aiheeseen liittyen. Tuntuu kotimaan kamaralla olevan tuon putkiston tarvikkeena saanti aika vaikealta... ?!?!

      EDIT: pistin sitten tilaukseen saksan maalta uuden putken, samat on hinnat edelleen. Katotaan mitä postin setä tuo.
      Viimeksi muokannut noniin; 13.3.2009, 18:45.

      Comment


        #4
        Quattron tuntuu tarvikkeen saanti suomessa hankalalta- esim katit ja pakoputket jotka on erilaiset.
        Saksassa onneksi ilmeisesti enemmän vanhojakin quattroja niin tarjontaa löytyy, hinnatkin ihan inhimilliset...

        Comment


        • #5
          Joo, katotaan nyt millainen putki tulee.. ihan on pieni epäilys mutta josko tuolta oikea putki tulisi kun niin tarkkaan halusivat mallin yms. tietää. Eipä tuolla nyt niin kiire olisi mutta rouvan auto ja kuukausi aikaa korjata putki.. muuten rakentelisin uuden putken vaikka itse.

          Comment


            #6
            Eiköhän tuohon saisi tarvittaessa sovitettua vaikka ässän putken, voi toki äänet olla 3" läpihuudoilla aika rouheat :D

            Comment


              #7
              Tarvike-Katit kun tilasin saksasta niin oli täysin 100% bolt-on. Mitään ei joutunut sovittamaan tai viilamaan tai muuta, vanhat hilut pois, uusilla (kattien mukana tulleilla) muttereilla kiinni pakosarjaan ja sitten uudet kartiorenkaat, pultit ja jouset kiinni vanhaan keskiosaan.

              Comment


              • #8
                Hyvä tietää, ei nuo alkuperäiset -91 katit varmaan enää pitkään kestä. Jostain kaiveltava sitten uudet.. Saksan maalla ja Lontoon kulmilla näkyy olevan tarjontaa ihan valita asti ja hinnat on järkeviä.

                Comment

                Working...
                X