Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2,4 V6 30v aga, mitä tarttee vaihtaa remminvaihdossa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 2,4 V6 30v aga, mitä tarttee vaihtaa remminvaihdossa

Elikkäs tämmönen moottori tarttes jakohihnan vaihdon. Mitä muuta tarttee ostaa. Vai tarvitseeko muuta kuin itse hihna, ohjainrulla, kiristin ja vesipumppu?

Termostaatin ja hydraulisen vaimentimen laittaisin myös.

Lisäksi moniurahihna ja sen kiristin jos ne on kovin vanhat, itse olen vaihtanut ne aina samalla.

Comment

Jep, osat nyt hommattu, paitsi hydraulista vaimenninta. Ei löytynyt hyllystä.Onko tuo osa tosiaan niin arvokas kuin 95e tarvikkeena? Vai saako jostain halvemmalla.

Comment

Omaan 4.2 ABZ-moottoriseen ostin jakopäähän ja käyttöhihnalle hydraulivaimentimet Laakkoselta, hintaa ensimmäisellä 196e ja toiselle 130e. Eli tuo 95e on varmaan ihan asiallinen hinta. =)

Comment

Tuota nyt on pakko kysyä, että mikä hydraulivaimennin? En ole kuullut vielä sellaisesta :/

Comment

ARJ

Minulla on ARJ, tällaista pientä ennenaikaista määräaikaishuoltoa suunnittelin, kun termari jumii... Osat noin 350€ kotiovelle toimitettuna. Siihen sitten nesteet päälle.
            Koodi:
            Moniurahihna                                  CONTITECH     6PK1880       11,93 €
            Moniurahihnan kiristin                        SKF           VKM 31061     41,84 €
            Termostaatti+tiiviste                         BEHR          TX 30 87D     13,99 €
            Vesipumppu + hammashihna + vaimennin + rullat SKF           VKMC 01903-1 224,12 €
            Ilmansuodatin                                 HENGST FILTER E206L          5,78 €
            Öljynsuodatin                                 HENGST FILTER H24W04         6,31 €
            Öljyproppu + tiiviste                         FEBI BILSTEIN 15374          0,90 €
            Tulpat                                        Bosch         FGR7DQE+      28,38 € (6 kpl)
            Öljy
            G12
            Löytyykö viscon kannattimeen 078121235G erikseen laakeria vai pitääkö ostaa kokonaan uusi?
            [COLOR=#000080]http://www.ecstuning.com/Audi-B5_A4-Quattro-V6_30v/ES2090916/[/COLOR]
            Olisi tietenkin näppärää jos jostain löytyisi runko, jonka voisi kunnostaa etukäteen.

Comment

Working...