Laatikko täristelee edelleen välillä. Testeri kiinni ajellessa havaitsin että turbiinilukolla on 3 vaihetta avoin, ohjaus ja lukittu. Värinä tulee kun lukko on ohjaustilassa. Pienillä kierroksilla turbiinin tila on tuo ohjaus, vaikkakin lukko on mekaanisesti päällä.
Onko tietoa asiasta? Mahdollisesti pienemmät paineet tai jänniteongelma kerran kitkapinnat pääsevät luistamaan ja siten täristämään? ECU:n mukaan jännite on käydessä 12,85 - 13,5 V. Onko vähän alhainen? Tärinät tulee aina pesun jälkeen ja parissa viikossa häviää.
Voisiko olla pienen jännitteen ja kostean liittimen yhteistyö syynä?
Onko tietoa asiasta? Mahdollisesti pienemmät paineet tai jänniteongelma kerran kitkapinnat pääsevät luistamaan ja siten täristämään? ECU:n mukaan jännite on käydessä 12,85 - 13,5 V. Onko vähän alhainen? Tärinät tulee aina pesun jälkeen ja parissa viikossa häviää.
Voisiko olla pienen jännitteen ja kostean liittimen yhteistyö syynä?
Comment