Käytin autoani 120 000 huollossa (moottori AVJ). Huollosta lähdön jälkeen meni vain hetki kun kone alkoi käymään kolmella pytyllä.
Takaisin huoltoon ja diagnoosi oli, että nelosen puola rikki.
Uutta tilalle ja meno maistui jälleen...vuorokauden.
Sama homma tänä aamuna, hetki ajoa ja moottorin häiriövalo alkoi vilkuttamaan. Diagnoosi, kolmosen puola hajalla??? Miten voi olla mahdollista, että puolat alkavat hajoamaan huollon jälkeen kun ne sitä ennen ovat toimineet moitteetta? Tulpat vaihdettiin huollossa.
Takaisin huoltoon ja diagnoosi oli, että nelosen puola rikki.
Uutta tilalle ja meno maistui jälleen...vuorokauden.
Sama homma tänä aamuna, hetki ajoa ja moottorin häiriövalo alkoi vilkuttamaan. Diagnoosi, kolmosen puola hajalla??? Miten voi olla mahdollista, että puolat alkavat hajoamaan huollon jälkeen kun ne sitä ennen ovat toimineet moitteetta? Tulpat vaihdettiin huollossa.
Comment