Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tentun käyttö 2.7T:ssä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tentun käyttö 2.7T:ssä

Voiko/kuuluuko APB (olikohan se APB, -01 2.7T) :ssä käyttää tenttua bensan seassa pakkasilla? Onko haitallista? Vai auttaako veden kertymisen estämiseen?

Käyttääkö kukaan oikeasti väkeviä tankissa enää? Sen jälkeen kun pääsin kaasarikoneista eroon en ole käyttänyt.
    Viimeksi muokannut haraldh; 23.2.2009, 22:24. Perustelu: niin siis tankissa

Comment

Kyllä kait siellä Masinolia (tms) voi käyttää, mutta tuskinpa tarvitsee. Itse en ole ikinä käyttänyt ja hyvin on toiminut.

Comment

Ruiskukoneisiin ei suositella tenua. Olen kuullut syyksi, että sitoessaan veden itseensä kuljettaa sen sitten suuttimille, jossa se aiheuttaa korroosiota. Tiedä sitten tuosta, mutta ainakaan ruiskukoneissa ei esiinny sellaista jäätymistä, jota voisi torjua kaasutinspriillä.

Comment

Eikös tuo kumi/ vastaavia tiivisteitäkin kuivata?

Edit: Mutta taitaahan tuo bensiini tehtä suht. saman, eli ei bensalinjassa liene moisia tiivisteitä?
          Viimeksi muokannut JonasK; 24.2.2009, 21:03. Perustelu: höpö

Comment

Itse olen käyttänyt bensa ruiskuissa noin kerran vuodessa, jotta saa noita kondenssivesiä pois tankista. Täytyy jossain vaiheessa tutustua mitä moisten aineiden käytöstä sanotaan nokivasaroiden kanssa.

Comment

Mulla oli edellisen auton (bensaruisku) kanssa muistaakseni kahdesti se tilanne että tankkiin kertyi kosteutta, molemmilla kerroilla lämpötila nousi nopeasti about -30 asteesta lähelle nollaa ja tankki oli lähes tyhjä --> keräsi kondenssivettä. Auto ilmoitteli tilanteesta pätkimällä ja sytyttämällä/sammuttamalla moottorin vikavaloa. Molemmilla kerroilla tilanne meni ohi Masinolin kertakäytöllä.

Comment

Minun Audissa käyttöohjekirja kieltää lisäaineiden käytön. Kerran olen tankin tyhjännyt, eikä siellä ollut pisaraakaan vettä pohjalla.
                Eikä ruiskuauto rakenteensa puolesta mitään viinaksia kaipaakaan. Siksi vähän varauksella suhtaudun myös näihin bio-bensoihin. Viinalla kun niitäkin on jatkettu.

Comment

Working...
                X