Taustaa:
2,2 10V KV +manual 1989 cpe q. Kylmänä motti kiertää iloisesti paikallaan ja kiihdytyksessä. Uusittu puola, sytkäkaapelit (merkki?), jakajankansi ja pyörijä, polttoainepumppu kokeiltu uuden kanssa=ok, suodatin, sytkäboxi kuskin jalkatilan vasemmassa seinässä, mitattu ruiskun ohjauspaineen säädin (23ohm=ok) imusarjan puhaltimen alla koneen kyljessä (pieni mötikkä jossa 2kpl sähköjohtoja+2kpl bensaputkia). Rele 10 avattu ja silmämääräisesti tarkistettu.
Oireet:
Lämmetessään normaalilämpöön, motilla voi ajaa tasakaasulla vaikka 100km nopeutta 90km/h ilman merkkiäkään prötäämisestä (nelistäminen), mutta talla pohjassa varvit pysähtyy 3000rpm eikä nouse millään. Ei pauku putkessa, tukkoinen. Kun motin sammuttaa ja starttaa uudelleen niin paikallaan varvaa tappiin ja kiihdytys onnistuu muutaman kerran kunnes oireet palaavat. Kylmänä ei oireita.
Mikä mahtaa pattia vaivata ?
2,2 10V KV +manual 1989 cpe q. Kylmänä motti kiertää iloisesti paikallaan ja kiihdytyksessä. Uusittu puola, sytkäkaapelit (merkki?), jakajankansi ja pyörijä, polttoainepumppu kokeiltu uuden kanssa=ok, suodatin, sytkäboxi kuskin jalkatilan vasemmassa seinässä, mitattu ruiskun ohjauspaineen säädin (23ohm=ok) imusarjan puhaltimen alla koneen kyljessä (pieni mötikkä jossa 2kpl sähköjohtoja+2kpl bensaputkia). Rele 10 avattu ja silmämääräisesti tarkistettu.
Oireet:
Lämmetessään normaalilämpöön, motilla voi ajaa tasakaasulla vaikka 100km nopeutta 90km/h ilman merkkiäkään prötäämisestä (nelistäminen), mutta talla pohjassa varvit pysähtyy 3000rpm eikä nouse millään. Ei pauku putkessa, tukkoinen. Kun motin sammuttaa ja starttaa uudelleen niin paikallaan varvaa tappiin ja kiihdytys onnistuu muutaman kerran kunnes oireet palaavat. Kylmänä ei oireita.
Mikä mahtaa pattia vaivata ?
Comment