Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe vaihteiston poskilaakerit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Coupe vaihteiston poskilaakerit

    Vm 90 2.0E Coupessa rupes poskilaakerit ujeltamaan ja vetarin tumpissa tuntuu pikkasen väljää. Kuulin huhua et onnistuis vaihto laatikkoa irrottamatta pitääkö paikkansa? ja onko kellää tietoa missä hintaluokissa laakerit pyörii?

    Onkos 5 sylinterisessä coupessa ja 4 sylinterisessä samallaiset laatikot? saattas olla yks ehjä laatikko tiedossa
    Viimeksi muokannut _RiKu_; 23.2.2009, 12:33.

  • #2
    Tuohon en ota kantaa ,että onnistuuko irroittamatta ,mutta laakerit n.60e

    Comment


    • #3
      Saa vaihdettua ilman laatikon irroitusta. Tuolta saa hieman neuvoja.

      http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t...=poskilaakerit

      Comment


        #4
        Pitäisi onnistua. Sataseen vaihdoin poskilaakerit vaihteisto paikallaan, tein koelenkin ja purin vaihteiston pinjonilaakerin vaihtoa varten. Oli ihan hilkulla, ettei harmittanu.

        Comment


        • #5
          Uskaltaakohan tuolla vielä paljon ajella kun peintä ääntä pitää ja vetoakselin tumpeissa väljää ylös alas noin 2mm

          Comment


          • #6
            Nyt on laakerit vaihettu. Olihan ne laakerit loppu. Pinnat kuluneet, mutta ääni ei hävinnyt mihinkään... ja siinä rattaan laakerissa mikä pyörittää koko tasauspyörästö hassäkkää siinä ei ollut väljää. Pitää kyl seuraavaks vaihtaa apukuskin puolen pyörön laakeri vaikka siinäkään ei väljää tunnu jos se sattuis se ääni siitä tulemaan. Laatikkoa en kyllä enempää purkamaan tulkoot vika vaan ulos

            Comment

            Working...
            X