Minulla vuotaa kansi pikkasen vettä kannen ja lohkon välistä. Voiko tuota yrittää kiristää vai pitääkö suosista ottaa kansi irti? Tuntuu, että vuoto on vain kylmänä, lämpimänä ei vuotoa näy. Lämmöt ei reistaile ja muutenkin toimii hienosti, vain toi nestevuoto harmittaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi s4 2.2t vm.94 aan kannesta
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Ei siihen mitään muuta järkevää lääkettä ole kuin kansi irti. Tasopintojen puhdistus, jos ei ole syöpymiä, niin siistiksi vain, ja uusi laatupahvi väliin. Jos syöpymiä niin sitten johonkin laatukoneistamoon tasopinta jyrsittäväksi jotta nokkalinja säilyy suorana.
Jäähdyttimen paikkausaineet. Älä edes kokeile. Orkkis lämppärin kenno menee 99% varmuudella tukkoon jos paikkausraelientä kaataa jäähdytysnesteen sekaan. Rakeet eivät mahdu kulkemaan ko. kennon putkiston sahalaitaisten spiraalien läpi.
Ehkä kuitenkin perusteellinen ja varovainen pesu moottorille ensiksi. Saat selvitettyä mistä vesi tulee, jos sitä tulee.
Comment
-
Vuoto on siinä pakosarjan alla. Jännä juttu, kun imusarjan puoli on ihan kuiva, ei edes oljyvuotoja ole pahemmin.
Comment
-
-
Jos kyseessä on vakiokansipaffi niin sehän ei hirveitä paineita kestä
Comment
-
Kyl massapahvia on viljelty ainakin alkupään kokoonpanossa. Korvaajaksi internetti suosittelee metallista tiivistettä.
Comment
-
-
Mä en tiä, mikä pahvi on, täähän on viimeinen s4 c4 korinen, seuraava on s6 c4, voiskohan tässä olla jo metallipahvi? Täs on tosiaan rs2 lastu ja turbo, ollut jo muutaman vuoden ruotsissakin tällä kokoonpanolla, varmaan luulisin että on metallipahvi. Näkeekö sen jotenkin ulkopuolelta, onko metalli vai normi pahvi? Mua kyllä epäilyttää, että onko toi pahvi menny, kun ei ole mitään ongelmaa muuten, vain toi nestehaju ja nesteen katoaminen. Tuleeko nesteen paine turboon sieltä vesitropusta vai onko se vain paluu?
Comment
-
Ei öljyt ja nesteet ole sekaisin, ihan normaalin väristä on. No jos ei tosiaan noi turbon vesiletkut vuoda, niin täytyy ottaa kansi kesällä käteen ja tehdä kansiremontti. Ja jos letkut olis kovina(painetta vesitilas), niin lämmöt temppuilis kans, mutta kun ei ole minkäänlaista lämpöongelmaa, lämmöt siinä 90 asteen molemmin puolin koko ajan.
Comment
-
-
Mulla sanoi massapahvi AAN:ssä MTM lastun asennuksen jälkeen sopimuksen
samantien irti ja en taida olla ainoa jolle näin on käynyt.
Ehkä se oli ollut valmiiksi jo vainaa jonnin verran. Lastu oli ehkä sitten piste i:n päälle.
Comment
-
Eipä vuoda toi liitos vaikka potentiaalisen vuotokohdan näköinen onkin. Kannen välistä näyttää tulevan ja voimakkaimmillaan puolilämpimällä koneella. Kuumana hivenen vähenee. Kokonaisuudessaan varsin vähä vuotaa mutta erittäin häiritsevää kuitenkin ja tuskin tuo vuoto itsekseen ainakaan vähenee. Vielä kuitenkin näyttää öljyt ja vedet pysyvän omissa oloissaan...
Comment
Comment