Mistähän johtuu että tuossa omassa kulkineessa on nyt pariin kertaan lämmöt noussu liian korkealle juuri kovalla pakkasella? Ensimmäisellä kerralla moottoritie nopeudessa (100km/h) nous yhtäkkiä lämmöt lähemmäs 110 asteeseen ja tänään taas teki saman lämpö nous ensin melko nopeasti 90 ja siitä pikkuhiljaa sinne reiluun 100 jonka jälkeen oli pakko sammuttaa auto ja vähän jäähdytellä... Jäähdytinnesteäiliö on molemmilla kerroilla ollut melkein täynnä että nestettä kyllä löytyy. Molemmilla kerroilla kun on auton antanut jonkin aikaa jäähtyä ja säiliön korkkia raotellut ja sen jälkeen jatkanut matkaa niin ei ole enää lämpö noussut vaan pysynyt normaalissa 90 asteessa.
Tänään vain kun korkkia raotteli nii pulputus kuului letkuista ja jostain ylivuoto letkusta päästi vähän nestettä pihalle. Ja molemmilla kerroilla on pakkasta ollu lähemmäs -20. Koskaan ennen ei ole tuollaista tehnyt on sää ollut sitten millainen hyvänsä ja nytkin illalla kävin kun ajamassa saman lenkin niin lämpö ei noussu 80 astetta korkeammalle.
Tänään vain kun korkkia raotteli nii pulputus kuului letkuista ja jostain ylivuoto letkusta päästi vähän nestettä pihalle. Ja molemmilla kerroilla on pakkasta ollu lähemmäs -20. Koskaan ennen ei ole tuollaista tehnyt on sää ollut sitten millainen hyvänsä ja nytkin illalla kävin kun ajamassa saman lenkin niin lämpö ei noussu 80 astetta korkeammalle.
Comment