Tässä on pala kurkussa luettu 2.7 BiT:en huohotinhuolista ja nyt on huoli oman kulkineen huohottelusta. Joitain mainintoja oli ongelmista kaikentyyppisissä moottoreissa sekä linkityksiä vanhoihin (toimimattomiin) threadeihin liittyen huohotinjärjestelmän putsaamiseen.
Mitä tulisikaan huomioida tällaisessa 2.8 V6 ALG-tyypin koneessa ja onko ko. konetyypissä ongelma kuinka yleinen? Mikä oikeasti kannattaisi, jotta varmistaisi öljyjen säilymisen oikeassa paikassa ? Lämmitin, paremmat röörit, hengittävä öljykorkki, pelkkä putsailu?? Voisiko joku ohjeistaa järjestelmän putsauksen niin ettei itse tarvitsisi täysin yritys-erehdys -periaattella roveltaa tuota.. eli mitä tarvii purkaa tieltä ja mitä kautta letkut lähtevät pois?
Itsellä on Saksantuliaisena A4:n ja ilmeisesti siinä ei alunperin (?) mitään lämmittimiä ole eikä kukaan ole parannuksiakaan tehnyt.
Mitä tulisikaan huomioida tällaisessa 2.8 V6 ALG-tyypin koneessa ja onko ko. konetyypissä ongelma kuinka yleinen? Mikä oikeasti kannattaisi, jotta varmistaisi öljyjen säilymisen oikeassa paikassa ? Lämmitin, paremmat röörit, hengittävä öljykorkki, pelkkä putsailu?? Voisiko joku ohjeistaa järjestelmän putsauksen niin ettei itse tarvitsisi täysin yritys-erehdys -periaattella roveltaa tuota.. eli mitä tarvii purkaa tieltä ja mitä kautta letkut lähtevät pois?
Itsellä on Saksantuliaisena A4:n ja ilmeisesti siinä ei alunperin (?) mitään lämmittimiä ole eikä kukaan ole parannuksiakaan tehnyt.
Comment