Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Korkea tyhjäkäynti lämpimänä, 1.8 coupe -91

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Korkea tyhjäkäynti lämpimänä, 1.8 coupe -91

    Audi 1.8 coupe vm91 tyhjäkäynti toimii moitteetta kylmänä. Mutta jonku matkaa kun ajettu ,niin nousee noin 2000 kier. ja pysyy sillä tasolla. Mistä lähden etsimään vikaa?
    Viimeksi muokannut okkim; 8.2.2009, 22:44. Perustelu: Otsikko korjattu

  • #2
    Ohjausyksikölle (ECU:lle) jäähdytysnesteen lämpötilan kertova anturi voisi olla taas yksi syyllinen.

    Comment


    • #3
      Mistä löydän kyseisen anturin autostani.
      Viimeksi muokannut raimo; 12.2.2009, 19:27.

      Comment


      • #4
        Missä siaitsee isv mokkula

        Comment


        • #5
          tässä:

          Comment


          • #6
            ei koske näköjään tätä mallia mikä mulla on. Tommosta mokkulaa ei siinä tuossa kohtaa ole. Kiitos vaan yritän jotain muuta.

            Comment


            • #7
              Oliskohan siinä luistityyppinen mokkula. Löytynee kuitenkin siitä kaasuläpän lähistöllä.

              Comment


              • #8
                Mistä löytyy jäähdytysnestee lämpötila anturi josta menee tieto ecu:lle

                Comment


                • #9
                  Jos se on DZ koneella eli k-jetti, niin ei ole mitään ecua. Lisäilmaluisti näyttäisi olevan imusarjan päässä kiinni.

                  Lämpöanturit löytynevät ylävesiletkun lähdöstä.

                  Comment


                  • #10
                    Kiitos näistä tiedoista yritän selvitä eteenpäin.

                    Comment

                    Working...
                    X