Auto -04 vm A4 B6 1.8T. Ajettu ~210tkm.
Ajoin lämpimästä tallista n. 5 kilsaa, ja sitten runeberginkadulla kun piti lähteä liikennevaloista liikkeelle auto stumppasi. Ei johtunut minusta. Koitin oitis käynnistää, ja lähtikin tyhjäkäyntikierroksille mutta sammuu melko heti. Sain rullattua alamäessä jalkakäytävälle. Katsoin kaikki moottoriohjaukseen liittyvät sulakkeet siinä oven pielessä, jotka kaikki olivat ehjinä.
Manuaalin mukaan mittaristossa pitäisi olla ajoneston valo, mitä minulla ei ole. Sen paikalla on minulla mittaristossa on renkaan läpileikkauksen näköinen kuva, jossa huutomerkki. Hinurilla kotipihalle.
Yritin toisella avaimella, jolla ei myöskään jää käyntiin. Hörähtää mutta sammuu. VAG-COM ei kerro mitään vikakoodeja moottorin kohdalla. Ainoa vika oli keskuslukon "open due to crash signal - intermittent", joka nollattuani ei palannut.
Bensapumppu/suodatin? Tästä ei vissiin jää merkintää, näkyisikö vag-comilla edes? Voiko pumpun testata, pitäisikö surista käynnistettäessä? Olisiko muita ideoita?
Ajoin lämpimästä tallista n. 5 kilsaa, ja sitten runeberginkadulla kun piti lähteä liikennevaloista liikkeelle auto stumppasi. Ei johtunut minusta. Koitin oitis käynnistää, ja lähtikin tyhjäkäyntikierroksille mutta sammuu melko heti. Sain rullattua alamäessä jalkakäytävälle. Katsoin kaikki moottoriohjaukseen liittyvät sulakkeet siinä oven pielessä, jotka kaikki olivat ehjinä.
Manuaalin mukaan mittaristossa pitäisi olla ajoneston valo, mitä minulla ei ole. Sen paikalla on minulla mittaristossa on renkaan läpileikkauksen näköinen kuva, jossa huutomerkki. Hinurilla kotipihalle.
Yritin toisella avaimella, jolla ei myöskään jää käyntiin. Hörähtää mutta sammuu. VAG-COM ei kerro mitään vikakoodeja moottorin kohdalla. Ainoa vika oli keskuslukon "open due to crash signal - intermittent", joka nollattuani ei palannut.
Bensapumppu/suodatin? Tästä ei vissiin jää merkintää, näkyisikö vag-comilla edes? Voiko pumpun testata, pitäisikö surista käynnistettäessä? Olisiko muita ideoita?
Comment