Nf pitäisi päräyttää käyntiin kohta puoliin.
Konehan on periaatteessa uusi. Vanhaa ovat lohko ja kampi. Vanhasta kuullusta/muistista sisään ajo meni jotenkin näin:
-Laakerit,nokka pukit ovat rasvattu, Öljyfiltteri täynnä, Mineraali öljyt sisään,
-Motti käyntiin ja kiekat 2000rpm n:10minuutiksi
-Varovaista ajelua eka 1000km, vältettävä korkeita kierroksia, konetta voi väännättää aika-ajoin
-Mineraali-öjyt pois, uus öljyfiltteri. kunnon synteettiset sisään
-varovaista ajelua 2000-3000km, mutta aika-ajoin voi jo kierrättää
-Tästä eteenpïn voi alkaa jo ajamaan normaalista (kananmunan voi poistaa kaasupolkimen alta)
-5000km jälkeen vielä oljyn vaihto filsuineen ja sit hanaa...
Menikö jossain pieleen??
Konehan on periaatteessa uusi. Vanhaa ovat lohko ja kampi. Vanhasta kuullusta/muistista sisään ajo meni jotenkin näin:
-Laakerit,nokka pukit ovat rasvattu, Öljyfiltteri täynnä, Mineraali öljyt sisään,
-Motti käyntiin ja kiekat 2000rpm n:10minuutiksi
-Varovaista ajelua eka 1000km, vältettävä korkeita kierroksia, konetta voi väännättää aika-ajoin
-Mineraali-öjyt pois, uus öljyfiltteri. kunnon synteettiset sisään
-varovaista ajelua 2000-3000km, mutta aika-ajoin voi jo kierrättää
-Tästä eteenpïn voi alkaa jo ajamaan normaalista (kananmunan voi poistaa kaasupolkimen alta)
-5000km jälkeen vielä oljyn vaihto filsuineen ja sit hanaa...
Menikö jossain pieleen??
Comment