Juuh eli koetetaanpas joskos täällä olisi joku joka osaisi kertoa mitä pitäisi yrittää korjata otsikon mukaisesta kulkineesta.
Ongelma alkoi siis tuossa noin kuukausi sitten iha yhtäkkiä ja jatkuu vielläkin, eli kiihdytys ei ole tasainen vaan 3000 rpm:n jälkeen alkaa nykimään ja se jatkuu sitten aina melkein 5000 rpm:n asti etenkin 2 ja 3 vaihteella. Vikakoodit on autosta luettu ja tuloksena oli nokka-akselin asentotunnistimeen viittaava vikakoodi (00515) ja sitten oli koodi numerolla 00561 joka siis viittaa laihaan seokseen. Ja kun tasaisessa vauhdissa 2 tai 3 vaihteella painaa kaasun lattiaan niin ensin nykäsee sitten tuntuu kuin tehot häviäis kokonaan ja sitten nykäsee uudestaan ja lähtee vetämään, tämä kestää siis noin 2 sekuntia mutta on todella ärsyttävä.
Ensimmäinen ajatus itsellä oli että konehuoneessa on imupuolella alipaine vuoto johtuen alipaine mittarin asennuksesta, mutta vaikka mittarin ottaa pois pelistä tulee edelleenkin sama koodi. Tuo koodihan viittaa myös maffiin joka on puhditettu jo 2 kertaa ilman tulosta. Audicentterin huollon mielestä tuo kaikki johtuu imupuolen alipaine vuodosta eikä maffista tai muusta.
Tyhjäkäynnin kanssa on myös ongelma eli seilaa satunnaisesti kun pysähtyy, ei väliä onko kone lämmin vai kylmä.
Ongelma alkoi siis tuossa noin kuukausi sitten iha yhtäkkiä ja jatkuu vielläkin, eli kiihdytys ei ole tasainen vaan 3000 rpm:n jälkeen alkaa nykimään ja se jatkuu sitten aina melkein 5000 rpm:n asti etenkin 2 ja 3 vaihteella. Vikakoodit on autosta luettu ja tuloksena oli nokka-akselin asentotunnistimeen viittaava vikakoodi (00515) ja sitten oli koodi numerolla 00561 joka siis viittaa laihaan seokseen. Ja kun tasaisessa vauhdissa 2 tai 3 vaihteella painaa kaasun lattiaan niin ensin nykäsee sitten tuntuu kuin tehot häviäis kokonaan ja sitten nykäsee uudestaan ja lähtee vetämään, tämä kestää siis noin 2 sekuntia mutta on todella ärsyttävä.
Ensimmäinen ajatus itsellä oli että konehuoneessa on imupuolella alipaine vuoto johtuen alipaine mittarin asennuksesta, mutta vaikka mittarin ottaa pois pelistä tulee edelleenkin sama koodi. Tuo koodihan viittaa myös maffiin joka on puhditettu jo 2 kertaa ilman tulosta. Audicentterin huollon mielestä tuo kaikki johtuu imupuolen alipaine vuodosta eikä maffista tai muusta.
Tyhjäkäynnin kanssa on myös ongelma eli seilaa satunnaisesti kun pysähtyy, ei väliä onko kone lämmin vai kylmä.
Comment