Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Biturbo pätkii

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Joo yksi :) Periaatteessa ei lämpöarvo nouse ainakaan lastuautoissa yli sen minimi 945 astetta koskaan. Itsellä kun logitin tuota 112 niin aina kun rupesi pätkimään, hyppäsi lukema 945sta täyteen 1035 arvoon. Ja silloinhan ecu korjaa ja paljon...

    Tätä hyppelyä saattoi tapahtua ihan tyhjäkäynnillä myös eli anturi tiensä päässä.

    Myös seoksia seuraamalla 031stä saa pääteltyä kummalla puolella ongelma on.

    Mulla siis ongelma oli se, että kesken vedon loppui täysin satunnaisesta tehot röpellykseen, saattoi hetken päästä tulla kaikki tehot takaisin jos kaasua piti pohjassa ja sitä jatkui vedon loppuun asti. Aina taas ei pätkinyt ollenkaan. Logeissa siis bank1 seos meni laihalle ja 945 hyppäsi 1035.

    Comment


      #32
      Ja auto täristää nyt pienillä kieroksilla kaasua painaessa.
      EDIT: egt sensorin liitin oli huonosti kiinni. nyt toimii.
      Eli liittimen irroittamalla ei selviä mitään tai auto korkeintaan alkaa toimia huonosti vähän erilailla?

      Comment


      • #33
        Joo no siis kai siinä oli jotain nähtävissä kun egt sensori/sensorit ei toiminu kunnolla.
        Downpipeistähän tuo täristys nyt varmaan johtuu pitää kokeilla ottaa kokonaan ne pidikkeet irti siitä down pipestä. Ja takana yksi pakokutken ripustin on vedossa sivulle päin pitää sekin kattoa et sais suoraan roikkumaan.

        Comment


        • #34
          Ei kyllä ole putkesta enään tärinä kiinni se on nyt niin löysällä.
          En tiedä mistä johtuu eli pienillä kieroksilla kun ahdot nousee ja vääntää niin täristää.
          Tuntuu kuitenkin käyvän hyvin eli epäilen, että on mitään misfire ongelmaa kai...

          Olipa sittenkin nyt toimii taas ja tärinä loppu.
          Viimeksi muokannut J.Paavi; 8.10.2009, 21:20.

          Comment

          Working...
          X