Eli olen yrittänyt selvittää syytä audin nykimiseen. Tuossa kun auton käyttäytymistä on enempi tullut nyt seurattua, niin mistä voisi johtua, että lämpöistä moottoria ei saa pyörimään 1800-2000rpm:n välillä auton ollessa paikallaan. Kun kierroksia alkaa nostamaan, niin kierrokset nousee normaalisti 1600rpm:ään asti, mutta sen jälkeen auto nostaa kierrokset itse n.2300rpm:ään. Noista kierroksista kun alkaa poljinta höllätä nii hiukan ennen 2000rpm:ää kierrokset tippuvat tyhjäkäynnille.
Itse epäilin ensin tuota ilmamäärämittaria, mutta kun revin johdot irti siitä, nii ei vaikuttanut asiaan mitenkään. Mistä voisi johtua kyseinen "moottorin" toimimattomuus kyseisellä kierrosalueella? Moottorin lämpötilalla näyttää olevan väliä, koska kylmä moottori nostaa kierrokset oikein ja vastaa kaasuun. Myös auton nykiminen on suurinta kyseisellä kierrosalueella ja on pahimmillaan moottorin lämmetessä
Itse epäilin ensin tuota ilmamäärämittaria, mutta kun revin johdot irti siitä, nii ei vaikuttanut asiaan mitenkään. Mistä voisi johtua kyseinen "moottorin" toimimattomuus kyseisellä kierrosalueella? Moottorin lämpötilalla näyttää olevan väliä, koska kylmä moottori nostaa kierrokset oikein ja vastaa kaasuun. Myös auton nykiminen on suurinta kyseisellä kierrosalueella ja on pahimmillaan moottorin lämmetessä
Comment