Tuossa 2001 4,2 koneessahan on jäähdytinnesteellä toimiva öljynjäähdytin, jossa on se n. 4cm pitkä muoviputki, joka katketessaan valuttaa pikkuhiljaa nesteet ulos. Vaihto oli aika ikävä homma,, mutta nyt pysyy nesteet koneen sisällä.
Vaihdossa jouduin irroittamaan öljynsuodattimen ja öljynpaineanturin.
Remontin jälkeen kone käymään ja kaikki näytti olevan OK, ei mitään varoitusvaloja ei ylimääräisiä ääniä eikä nestevuotoja.
Kun lähdin ajamaan niin sadan metrin ajon jälkeen syttyi öljynpaineen merkkivalo (se tippakannun kuva), tarkastin öljyn määrän ja sitä on riittävästi.
Kun koneen sammuttaa ja laittaa uudestaan käymään, niin merkkivalo ei pala, vaan se syttyy noin sadan metrin ajon jälkeen eikä sammunut vaikka ajoin kertalleen koneen lämpöiseksikin.
Onko vinkkejä mistä lähtisin vikaa metsästämään?
Vaihdossa jouduin irroittamaan öljynsuodattimen ja öljynpaineanturin.
Remontin jälkeen kone käymään ja kaikki näytti olevan OK, ei mitään varoitusvaloja ei ylimääräisiä ääniä eikä nestevuotoja.
Kun lähdin ajamaan niin sadan metrin ajon jälkeen syttyi öljynpaineen merkkivalo (se tippakannun kuva), tarkastin öljyn määrän ja sitä on riittävästi.
Kun koneen sammuttaa ja laittaa uudestaan käymään, niin merkkivalo ei pala, vaan se syttyy noin sadan metrin ajon jälkeen eikä sammunut vaikka ajoin kertalleen koneen lämpöiseksikin.
Onko vinkkejä mistä lähtisin vikaa metsästämään?
Comment