Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kytkin työsylinterin ongelma -88 200 tq

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kytkin työsylinterin ongelma -88 200 tq

    Auttakkee viisaammat... Eli ongelma on tämä hävitti jo aikansa nestettä kytkin/jarru säiliöstä ja eilen sit lopetti kytkin toimintansa eli ei irroita. Meni poljin ihan veltoksi. Tutkin et pääsylinterin luota ei vuotoja näkyvissä ja sit epäily kohdistui työsylinteriin jota irrottaessa päätti katketa sylinteri sen lanka uranjälkeen poikki. Eli kysymys kuuluu onko kukaan saanut kaivettua sitä loppu pätkää pois ilman laatikon irroittamista mielessä on käynyt jo kytkin kopan poraamisesta lähtien vaikka mitä, lootankin oon joskus tosta irroittanut mut ei mielellään viittis siihen ryhtyä kun se ei tossa mikään kauheen mukava juttu oo... eli jos jollain on ideoita niin niitä otettas vastaan mielellään. Kiitosta jo etukäteen

  • #2
    Mikä lanka? Tuossa sylinterin kuva.
    http://www.carparts-cat.com/webdata0...6283001031.PNG

    Comment


    • #3
      ei oo ton näkönen se sylinteri vaan on semmoinen joka tulee sivusta lanka sokalla kiinni eli siinä on semmoinen ura keskellä kiinnitys kohtaa, joskin tää tais selvitä rupesin tarkemmin kattoo niin unohdin ottaa sen lanka sokan pois jonka takia menia alkujaan poikki. Eli tossa mallissa pitää ensin ottaa se lanka pois ja sit lyödä lisäks se tappi pois ja enhän tuota huomannut pimeessä ja väsyneenä. Huomenissa saa kaveri koittoo kaivella sen jämän pois sieltä itellä ei hermot kestä...

      Comment


      • #4
        Joo, toi kuva on 02/88 > sylinteri, sulla varmaan sitä aikaisempi versio.

        Comment

        Working...
        X