Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Moottorin outo ääni (4.2 V8)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Sähköinen flekti irti,muuta ei tarvitse edestä purkaa.Melkein 20kpl D2:n jakopäätä tehnyt keulaa purkamatta.. :)
    Tehtaan ja muut manuaalit kyllä käskee keulan huoltoasentoon laittamaan,mutta turhaa se on!

    Comment


    • #32
      Mites se vesiletku siinä kotelon edessä? Löysää vaan kiinnikkeet niin antaa tarpeeksi tilaa? Sehän taitaa ainakin yhdellä pultilla olla siinä kotelossa kiinni. Ja jakopään suojakotelot oli vissiin kolmella pultilla?

      Hyvä että kyselin täältä, olisin muuten keulan purkanut pelkkää tarkastusta varten.

      Comment


      • #33
        Jepu, ei tartte D2:ssa ottaa huoltoasentoon. Tein itekin ihan keulapala paikallaan.

        Comment


        • #34
          Vasen koppa on kahdella ja oikeamuistaakseni kudella pultilla + tietysti kumityyny.Voi olla että joudut irrottamaan vesiletkun että saat jakopäänkopan välistä pois.

          Juu,kannattaa kysellä.Kyllä täällä tietäjiä löytyy :)

          Comment


          • #35
            Hyvä homma! Meen huomenna vääntämään, onneks on mekaanikko mukana kuka on useempia autoja huoltanut. On sentään joku ymmärtävä mukana ;)

            Laitan tänne tietoa kunhan (ehkä) saan vian selville.

            Comment


            • #36
              Ei tosiaan tarvinnut huoltoasentoon laittaa, riitti kun otti puskurin, flektit, vesiletkut ja suojamuovit pois.

              Vika oli apulaitehihnan muovinen ohjuripyörä joka oli tosiaan aivan horo. Laitettiin keula takas kasaan ja ens viikolla tilataan osia. Rullan lisäksi tilataan venakopan tiivisteet, ylävesiletku, etummainen huohotinletku ja muuta pikku nippeliä. Eli kannattaa ne muovit purkaa välillä pois edestä niin löytää muutakin laitettavaa! ;)

              Audipages.com oli todella hyödyllinen apu kuvineen tuossa hommassa. Kiitokset avusta!

              Comment


              • #37
                Hyvä että vika löytyi!Miksi puskurin irroitit?

                Comment


                • #38
                  Tuntu aluks siltä että joutuu huoltoasentoon puottamaan. Oli niin helppo käyttää se puskuri irti. Pitää kuitenkin osien vaihdossa ottaa se uudestaan irti niin sais passattua kulmat paremmin kohdilleen, taitaa olla vaan aika hankalaa niiden muoviliukujen takia. Alunperinkin aika huonosti istuu, sisälokarikin on joskus kulunut renkaan hangatessa. Sivulistamiehelle pitää olla nurkatkin kunnossa! ;)

                  Comment


                  • #39
                    En oikein tiiä missä kannattais kysyä osaluetteloa? Eli kysyn tässä.

                    Mitä kaikkea kannattaa vaihtaa AHC koneeseen jakopäärempassa? Alkaa olla kohta vuodet täynnä niin meinasin täydellisen rempan siihen jossain teettää. Ainakin hihna, kiristimet, rullat. Onkos tuossa koneessa kiristin iskaria mikä on ainakin 1.8t koneissa? Jos joku viittis laittaa osanumeroita näytille niin tilaan vaikka Tepolta osat siihen jos kaveri ei niitä vv autolta saa tilattua?

                    Comment


                      #40
                      077109119E hammashihna
                      077109246B vaimennin
                      077109244A rulla (2 kpl)
                      077109243A kiristin
                      077121113J termostaatti
                      077121004H vesipumppu
                      077903137R moniurahihna

                      About noilla eväin tein AHK koneeseen just tällä viikolla. Käsittääkseni samat hilut käy myös AHC nokalle.

                      Comment


                      • #41
                        Kiitos paljon! Pitää hiljalleen alkaa haalimaan osia kasaan että kesällä pääsee huoltamaan. Jakopään kanssa en luota tarvikkeisiin vaan ne ostan aina alkuperäisinä.

                        Comment

                        Working...
                        X