Tarkoituksena olisi hankkia ei vähäpäästöinen 100 avant {q} kori ja istuttaa siihen v8 {D11} tekniikka mahdollisesti parin ahtimen avustamana.
D11 on vaan lähes poikkeuksetta tomaattina ja haluaisin manuaalin. 6 vaihteinen alkuperäisaski on harvinainen ja kallis. Mutta sopisiko tuon v8 koneen jatkoksi c4 v6 (2.6 / 2.8) koneiden yhteydessä käytetty 5 pykäläinen loota?
Laatikon tehonkestosta ei tarvitse olla huolissaan, koska autoa antiviritetään hieman köyhemmällä polttoaineella.
Entä onko kellään tietoa 100/200 malleihin saadusta lisäkantavuuspaketista. Tämä oli tehtaan lisävarustelistalla. Mitä mahtoi sisältää?
D11 on vaan lähes poikkeuksetta tomaattina ja haluaisin manuaalin. 6 vaihteinen alkuperäisaski on harvinainen ja kallis. Mutta sopisiko tuon v8 koneen jatkoksi c4 v6 (2.6 / 2.8) koneiden yhteydessä käytetty 5 pykäläinen loota?
Laatikon tehonkestosta ei tarvitse olla huolissaan, koska autoa antiviritetään hieman köyhemmällä polttoaineella.
Entä onko kellään tietoa 100/200 malleihin saadusta lisäkantavuuspaketista. Tämä oli tehtaan lisävarustelistalla. Mitä mahtoi sisältää?
Comment