Kyse onkin oikeanpuoleisen lambdan vaihdosta. Onko vaikea homma, mitä pitää purkaa ja mistä kautta pääsee käsiksi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vasemman lambdan vaihtaminen
Collapse
X
-
ok.niitä hylsyjä lötyy vaikka biltemasta
LAMBDASONDIHYLSY
Lambdasondin asennukseen ja purkuun. Sopii myös tyhjöventtiileihin. Sisäp. 1/2? neliökantakiinnitys hylsytyökaluja ja ulkop. 7/8? kiintoavaimia varten.
[COLOR=#0066cc]Iso [/COLOR]
Comment
-
-
No saa jos kone on pois kolostaan :) Eli siellä on hiukkasen ahdasta saada se lenkki sinne oikeaan asentoon, ja jos sen saa, niin voimankäyttökin voi olla vaikeaa.
Kohta Ola sanoo että on saanut lenkin jotain kautta pujotettua, mutta minä en ole :)
Comment
-
Kyllä ainakin tuonne kutosen lambdan juureen saa lenkkiavaimen pujoteltua jos on tarpeeks urheiluhenkeä ja pienet kädet =) ...ei siihen tosin tarpeeksi voimaa saa (tai itse ainakaan saanut), eikä siellä kyllä sitä tilaakaa ole hirveästi pyöritellä sitä lenkkiä.
Mutta sitten itse asiaan vielä, eli minulle on ainakin kerrottu että tuo biturbo on aika nirso noiden lambdojen suhteen, eli tässä suosittelen oem-osia. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Comment
-
Mutta sitten itse asiaan vielä, eli minulle on ainakin kerrottu että tuo biturbo on aika nirso noiden lambdojen suhteen, eli tässä suosittelen oem-osia. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Comment
Comment