Miten tuon imupuolen nokan saa oikeaan asentoon? (en ainakaan löytäny mitään merkkiä) ja miten saan nokkaketjun paikalleen nokat paikallaan? auto on 95 1.8tq 20v
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t nokkaketju
Collapse
X
-
-
Ihan perillä en ole tuosta neloskoneen jakohihnan rakenteesta, mutta arvelen että se on samanlainen kuin biturbossa. Silloin ei tarvitse tehdä muuta kuin lukita hihna vaikka lukkopihdeillä (varovasti) hihnapyörään, ja ottaa se pois.
Sitten vaan osat vaihtoon ja hihnapyörä takaisin ja tarkistaa että jako on kohdillaan.
Comment
-
Luin tuossa 4-5 päivää sitten täällä että joku oli kuulemma ostanut nokkaketjun kiristimen työkalun erikseen jostain. Nyt en kuollaksenikaan muista aihetta missä käsiteltiin juttua. Jos joku sattuisi tietämään mistä näitä saa ostettua erikseen? Tai vaikka vinkkiä minkälaisia itse tehtyjä patentteja olette keksineet.
Comment
-
Joo kympillähän tuon saisi mutta on niin onnetonta täällä kuusamossa tuo osatarjonta. Tuonki kalun ois joutunu tilaamaan jostain jortaaniasta asti ja taas ois saanu viikko tolkulla ootella. Kuka sen mulle käy siellä etelässä ostamassa ja lähettää kirjeenä mulle? :)Viimeksi muokannut bonus; 13.10.2009, 16:17.
Comment
-
Nyt tarvitaan tietäjien apua!
Paikallisesta osapuljusta löyty 1.8t nokkaketjuja kahta erilaista osanumerolla 058109229B. Toinen on mallia 029-g67hp-50, jossa ketjurullan sisähalkasija 5,50mm. Toinen on 029-g68hc5-50, sisähalkasijalla 5,72mm. Kumpi näistä käy AEB koneeseen? Autona -97 A4 1.8t AEB.
Comment
Comment