eli..8v 1.6 A3 ilmamäärämittarin ja kaasuläppäkotelon välinen haitariputki josta huohotin/lämmitinhaara venakoppaan. letku oli rikki,tilasin hajottamolta ja yksi näppivirhe riitti,tuli golfin vastaava letku jossa joku venttiili siinä huohotin/lämmitinputkessa. uudempi oli se golf mistä letku raapastu. kysynki et miten se suuniteltu toimimaan ja mistä saa ohjauksen,koska tajuan (ehkä) sen vain sulkeutuvan välillä,mutta missä vaiheessa? vai kaivanko reiän auki ja annan olla kuin tos A3sessa oli alkujaan..kumpi parempi? nyt se venttiili siin ollu ilman johtoja eli sulki ja ihan ok toiminu noinki. Ja toinen kys.samasta laitteesta että onko vakio vuotokohtia mist jäähdytinneste karkais?ei näy vuotoja ja paineistettukin on,sitä vaa katoo ajaessa vähän.