Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 2.7bit rs4 upgrade

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Juu, ja sano vielä kuitenkin että älä laita jatkoholkkkeja. Ja vielä lisäksi, sano että haluat mitatun sarjan, mittaustaulukon kera. Ja vielä sekin etteivät laita kahta suutinta samalla mittausnumerolla.

    Ja kun kolmen viikon päästä ei ole kuulunut mitään, niin uhkaa tehdä PayPal "dispute". Kyllä ne sieltä sit tulee. :)

    Ensimmäisessä ja toisessa linkissä on oikeat suuttimet.
    Viimeksi muokannut okkim; 29.8.2010, 22:49.

    Comment


      Joo nuo mittaustaulukot on kyllä pala paperia vain ;) En kyllä niihin luota ja tarkoitus oli itse mitata nuo suuttimet jossain vaiheessa.

      Jotain identtisiä tuloksia niissä oli eli aika läpinäkyvältä näytti.

      Comment


        Mitkäs noi tossa mun kolmannessa linkissä, kun uhkailevat, että ovat käypäset

        Comment


          Ovat ilmeisesti vanhemman mallisia, eli näitä "perinteisiä". Ei niitä enään kannata ostaa kun on parempiakin saatavilla.

          Comment


            Tommonen mainosteksti niissä punasissakin on ja lupaavat enemmän tehoa ja hinta halvempi, ku noissa mustissa:

            This Generation III composite fuel injector is better suited to the high pressures of modern engines over the old fused plastic/metal body injectors.
            None of our customers have ever reported a blowout or failed coil even with pressures
            exceeding 90 psi.
            This Bosch fuel injector has excellent high and low pulse width response times.
            These sets are very consistant and will require no more than 1% trim for easy tuning
            with accurate compensation.
            Flow matched to within 1%.

            Comment


              Mites noi moottorin tukikumit, nyt kun on kone irti? Kannattaisko uusia ja minkä malliset?

              Comment


                Kannattaahan ne jos vanhat vetelee viimeisiään. Joskus ne myös murtuu pohjastaan. Sternin "kumit" on luultavimmatusti parhaat, ASP tekee myös hyviä.

                http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2745742

                Itsellä odottaa nuo paikalleenlaittoa. On kyllä hemmetin hyväntuntuiset palikat jo kourassa :)

                Comment


                  Ei olleet vanhat muistaakseni näkyvästi rikki, onko eroa S4 ja RS:n välillä?

                  Comment


                    Risassa on eri osanumerolla, luultavasti hieman jäykemmät.

                    Comment


                      Sternien kanssa ollut joillakin pientä ongelmaa. Mulla on yhdet 034M track versiot kotona.

                      Comment


                        Uudemmat S4 palat pitäs olla samoja kun risan. Omassa toiminu moitteetta noi risan kumit.

                        Comment


                          Ei niitä ainakaan ETKAsta löydy kuin Risasta.

                          Mitä ongelmia noissa Sterneissä on ollut? Ne kyllä näyttää aika pomminkestäviltä.

                          Comment


                            Ehkä mennään uusilla orkkiksilla. Mikä tahansa muu ratkasu näyttää tuplaavan hinnan. Febin tarvike 82€/pari. RS:t yli 90€/kpl

                            Varmaan kannattaa sitten pitää etutukikin orkkiksena? Vai meniskö RS:n kumi s:n tilalle suoraan?

                            Comment


                              No eihän nuo 034M kamat sen kalliimpiakaan ole. Ja etutuki kannattaa vaihtaa. RS:n ja S:n kumit saa nakata roskiin.

                              Sternien kanssa vaan on ollut joillakin ongelmia :) Sopivuus ja pientä viilaamista ettei ne melua ja resonoi.

                              Comment


                                034M tuet on tuplahintasia Febiin verrattuna

                                Comment


                                  Mulla pitäs Aki olla jossain VASTin jäykkä etupusla, jollanen itselläkin ollu 3 vuotta. Se on tosi halpa.

                                  Comment


                                    034M motormount on 95? taalaa kipale.

                                    Noilla kumeilla ja etutuella siita paketista tulee jäykkä. Siihen laatikon kumit ja vaihteen siirtäjän tukitangon pusla niin sitä kepin liikettä ja voimansiirtoa ei enää paremmaksi saa.
                                    Kaikki muut kikkailut on turhaa yritystä. Monella kokeiltu tuo ja se on toimiva paketti

                                    Comment


                                      Ne 034 palikatkin käsittääkseni perustuu samaan runkoon kuin alkuperäinen tukikumi, joka voi siis murtua pohjasta. Kyllähän ne aika kauan silti yleensä kestää.

                                      Comment


                                        On siinä rungossakin eroa.

                                        Comment


                                          Jatketaan nyt tähän ketjuun kun en parempaakaan löytänyt: Huhu kertoo, että S4:sen jälkijäähylle vois laittaa Transporterin anturin, että jälkijäähy toimisi alhaisemmassa lämpötilassa. Pitääkö paikkansa, ja mikä olisi osanumero?

                                          Comment


                                            Kyllä pitää. Ja google auttaa: http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=1530430

                                            ;)

                                            Comment


                                              Kesällä kannattaa akku pitää kunnossa tuon modin jälkeen :)

                                              Comment


                                                Eiköhän siinä ohjausyksikössä ole se aikaraja, kun on näissä vanhemmissakin.

                                                Comment


                                                  Taitaa olla, mutta olen jenkkien forumilta lukenut että tuolla on saanut akun joskus tyhjäksi.

                                                  Comment


                                                    Laitetaan nyt tähän aiheeseen sopiva ennakkoilmoitus, jos joku mielii Stage 3 lähitulevaisuudessa.

                                                    Mulla tulee myyntiin lähiaikoina seuraava paketti, joka on vielä koeajettavissa autossani (kytkin ei ole kiinni autossa) ja jolla saadaan tämän aiheen viestin 305 tulokset tien päällä:

                                                    - Rs4 ahtimet, joilla ajettu laajan huollon (Professional Motor laaja huolto mm uudet imusiivet, puhallus/pinnoitus/tasapainoitus jne) jälkeen 80 tkm, kokonaiskilometrit on mysteeri.
                                                    - Rs4 downpipet joista poistettu katit
                                                    - Vast Stage3 kytkin/asetelma HUOM! ajettu vain 4000 tkm eli kuin uudet
                                                    - JHM aluvauhtipyörä 8000 rpm balanced HUOM! kanssa vain 4000 tkm ajettu.

                                                    Noista taatusti edullinen ja soiva paketti jollekkin, privalla voi lähestyä tarkemmin ;)

                                                    Comment


                                                      Vielä kun on kone palasina, niin muutaman osan vaihto varmuuden vuoksi mietityttää:

                                                      Onko näissä ollu tapana vikaantua ne öljynpaineen rajoitinventtiilit, jotka on lohkon huohotuskopan alla?

                                                      Huomasin juuri, että multa puuttuu veivien pultit, ilmeisesti kannattaa kuitenkin uusia, vaikkei kovin hirveetä momenttia niissä vanhoissakaan ollu?

                                                      Ja ahtimen kellolle tulevat ohjausputket/letkut ilmeisesti voi laueta ja toinen puoli vaatii koneen irroituksen?

                                                      Comment


                                                        Eipä ne venttiilit kovin usein vikaannu. Yhtään ei ole tullut vastaan.

                                                        Onko veivit alkuperäiset, ja alkuperäisillä pulteilla? Jos on, niin pitää laittaa uudet. ARP:n pultteja voi käyttää uudestaan.

                                                        Kyllä ne letkut joskus ovat menneet rikki, mutta ilmeisesti siksi että ovat kiristetty vääränlaisella kiristimellä. Katso itse sitä kuskinpuolta ja mieti miten saat letkun ja käden kellolle :) Se kun vaatii vielä vähän voimaakin sormenpäistä jos sen ujuttaa alkuperäisen koristimen kanssa.

                                                        Comment


                                                          Pultit tulee uusia aina, jos niiden kiristysohjeessa on kulmakiristys määritetty. Veivin pultit toki on fiksua uusia myös ihan varmuuden vuoksikin vaikka ei olisikaan. Kulmakiristettävien uusintasääntö ei rajoitu siis mitenkään veivipultteihin vaan koskee ihan joka paikassa kaikkia.

                                                          Comment


                                                          • Ei oo vissiin dera pyörinyt foorumilla vähään aikaan? Pistin tarjouspyynnön softanteosta ja ei oo kuulunu mitään..

                                                            Comment


                                                            • Onkos nämä oikeat suuttimet ässään?
                                                              http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...ht_1372wt_1141

                                                              Ja onkohan Dera vielä säätämässä ässiä???

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X