Eikös noista ollu aiemmin puhetta, että noi kun laittaa niin saa unohtaa koko laitteen olemassa olon ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 2.7bit rs4 upgrade
Collapse
X
-
Laitoin toiseenkin viestiin saman kysymyksen, mutta liittyy myös tähän topikkiin, eli onkos nämä:
http://cgi.ebay.co.uk/TURBOCHARGER-A...1%7C240%3A1318
jonkinsortin Kiinakopiot vai mitkä?
Comment
-
Ajattelin tähän samaan ketjuun laittaa kun menee aika lähelle otsikkoa.
Kesällä olisi oman ässän turbo päivitys kanssa ajankohtaista.
Bongasin Audizineltä puolalaisen firman nimeltään sportmile. He ovat tehneet pari tyylikästä RS4 päivitystä S4:iin. Kyselin firmasta kustannusta päivitykselle.
Kysyin vastaavaa settiä kun http://sportmile.pl/p_3.html tuon linkin autossa on. Eli RS4 korisarja (sis. takaovet), RS6+ jarrut eteen, RS4 turbot, FMIC, suuttimet yms...
Hinta-arvio oli 5000? joka sisältää auton maalauksen kokonaan uuden väriseksi.
Mielestäni ei paha hinta ollenkaan.
Kommentteja otetaan vastaan uskaltaako tuonne lähteä kokeilemaan miten homma toimii.
Comment
-
Joo pitänee osoittaa hieman pioneeri henkeä ja kokeilla millaista jälkeä tekevät.
Toi sijoitus ei kuitenkaan niin iso oo että maailma kaatuis jos noiden jälkeä joudutaan korjaamaan.
Oon laskenut jo pääni kipeeks mikä on paras vaihtoehto päivitykselle. Ikävä vika joka on tullut nykysen ammatin myötä (analyytikko).
Pitää raportoida sitten elokuun loppulla kun lomat on lusittu ja puolasta palattu toivottavasti helmen auton kanssa suomeen.
Edit. Alla linkit audizineen noiden projekteista jos jotakuta sattuu kiinnostamaan...
http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=194762
http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=193504
Comment
-
Ei tuo hinta minunkaan mielestä voi pitää paikkaansa, pelkät jarrut ja turbot maksaa ~4 tonnia, siihen päälle korin osat muutama tonni lisää. Pelkät takalokarit on 1600 tienoilla. Nuo näytti kyllä olevan käytettyjä osia, niillä pääsee tietysti halvemmalla. Mutta käytetyt turbot Puolasta, hmm...?
Tuo etupuskuri on jotenkin outo noiden S6 valojen kanssa, kun sivuaukkojen yläreuna ei lähde sieltä missä se normaalisti on. Olisiko täytetty, vai lasikuitua koko puskin?
Jos meinaat siellä käydä niin mielenkiinnolla odotan miten kävi ja mihin hintaan.
Näyttää muuten olevan "Ozzin" auto joissain noissa kuvissa taustalla. +900 hv kiihdytysässä :)
Comment
-
Ja nythän Mikko tekee nimenomaan sedaniin kaaret, ni niistä muoteista mä voin ottaa kans yhdet kopiot, kitoos.. ;)
Kyselin joku aika sit englannista "Sienalta" noita RS4-konversion osia ni hinnaks tulis joku 5500?.. Osat siis uusia. Tepon osahaulla samoilla osilla n.7200?.. Jäi ainaki hetkeks se haaveilu.. ;)
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=53anr...e=channel_page
Meikäläisen vislari/poliisiauto määrätyllä kaasulla :D
Täytyy koittaa ajaa nätisti tolla nyt heinä-elokuun vaihteeseen.
Tietääkö joku mistä saisi halvemmalla kuin alla olevassa yritksestä k04.
http://www.turbolader.net/Default.aspx
Turboloaderilla 750€/kpl uusi k04
Comment
-
Mistä
Mistä porukka on viimeaikoina ostanut noita RS4:sen turboja, mihin hintaan ja millä toimitusajalla? Olen lähdössä parin viikon päästä Vancouveriin työmatkalle ja mietin kannattaako sieltä roudata mukana turbot vai ostaa Euroopasta. Tällaisen paikan löysinkin pikaisen Googletuksen avulla http://www.kineticmotorsport.com/pro...e-464-141.html Hinta on ~1700? mutta ilmeisesti noita saa halvemmalla Saksasta? Onko muita järkeviä vaihtoehtoja tarjolla esim RS6 hybridi?
Tyhmä kysymys: Koska kokemusta ei ole kuin omasta S4:sta (stg 2) ja lyhyestä testilenkistä RS4:sta (stg 4) niin millaiseksi S4:nen muuttuu esim. tuollaisen RS4 turbokit upgraden myötä. Muuttuuko kierrosherkkyys ja vetoalue isompien turbojen myötä paljon vai onko sekin ohjelmallisesti korjattavissa?
Comment
-
Kierrosherkkyys ei juurikaan muutu kuin kevyemmällä vauhtipyörällä. S4 stg2->stg3 (~+80hp/100Nm) auton ajettavuus ei mielestäni muutu paljoakaan. Vetoja riittää kutakuinkin yhtä alhaalta mutta jaksaa vetää vain korkeammille kierroksille ~6000rpm, mutta ehkä vähän rivakammin ;)
Comment
-
No sillä virittäjällä ei ole kyllä omaa kokemusta K04:sta. Ei tossa heräämisessä ole kuin marginaalinen ero eli tietää eroa olevan mutta ei tunnu. Modattuja K03 en laittaisi kerran K04 on olemassa :)
Edit: Esim K03:lla ja K04:lla samassa penkissä ja samalla vaihteella, ahtojen huippu saavutettiin 100 rpm sisällä molemmilla.Viimeksi muokannut vayne; 27.5.2009, 17:46.
Comment
Comment