Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 2.7bit rs4 upgrade

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eikös noista ollu aiemmin puhetta, että noi kun laittaa niin saa unohtaa koko laitteen olemassa olon ;)

    Comment


      Taitaa olla aika turhia kapistuksia kun TT:n pässeilläkin pärjää. Tuosta ei sanota että onko se mäntä- vai kalvomallinen.

      Comment


      • Eroaako noi TT pässit paljoltikin näistä vakio ?
        Jos nää toimii niin kannattaako edes lähteä vaihtamaan ?

        Comment


          Ei kannata jos ovat ehjät. TT:n pässit on samanlaiset kuin vakiot, mutta hieman kestävämmät.

          Comment


            Nuo APR:t on kalvotoimiset. Tosiaan huhut kertovat, että noiden asennuksen jälkeen ei tarvitse enää vaivata päätään pässien toimivuuden suhteen :)

            Comment


              No sitten ne tuskin jumittelevat. Voisi ne ollakin hyvät, mutta aika kalliita.

              Comment


              • Laitoin toiseenkin viestiin saman kysymyksen, mutta liittyy myös tähän topikkiin, eli onkos nämä:

                http://cgi.ebay.co.uk/TURBOCHARGER-A...1%7C240%3A1318

                jonkinsortin Kiinakopiot vai mitkä?

                Comment


                  Väittäisin kyllä kiinanturboiksi, jenkit olivat kyselleet myös noita ja vastausten perusteella näin oli. Eikä alkuperäisessä ole tuollaista letkua hukkaportille.

                  Comment


                  • Juu sitähän minäkin, teoriaa tukee ainakin se kun katsoo mitä muuta tavaraa "liike" myy.

                    Comment


                    • Ajattelin tähän samaan ketjuun laittaa kun menee aika lähelle otsikkoa.

                      Kesällä olisi oman ässän turbo päivitys kanssa ajankohtaista.

                      Bongasin Audizineltä puolalaisen firman nimeltään sportmile. He ovat tehneet pari tyylikästä RS4 päivitystä S4:iin. Kyselin firmasta kustannusta päivitykselle.

                      Kysyin vastaavaa settiä kun http://sportmile.pl/p_3.html tuon linkin autossa on. Eli RS4 korisarja (sis. takaovet), RS6+ jarrut eteen, RS4 turbot, FMIC, suuttimet yms...
                      Hinta-arvio oli 5000? joka sisältää auton maalauksen kokonaan uuden väriseksi.

                      Mielestäni ei paha hinta ollenkaan.

                      Kommentteja otetaan vastaan uskaltaako tuonne lähteä kokeilemaan miten homma toimii.

                      Comment


                        Hieman kannattaas laskee että mitä ne täällä maksaa tai Saksassa ja verrata hintoja sitten :) Tiedän että Puolan hintataso on matalampi, mutta ettei vain kuullostaisi liian hyvältä :)

                        Mutta eikun kokeileen niin sillähän se selviää :)

                        Comment


                        • Joo pitänee osoittaa hieman pioneeri henkeä ja kokeilla millaista jälkeä tekevät.
                          Toi sijoitus ei kuitenkaan niin iso oo että maailma kaatuis jos noiden jälkeä joudutaan korjaamaan.

                          Oon laskenut jo pääni kipeeks mikä on paras vaihtoehto päivitykselle. Ikävä vika joka on tullut nykysen ammatin myötä (analyytikko).


                          Pitää raportoida sitten elokuun loppulla kun lomat on lusittu ja puolasta palattu toivottavasti helmen auton kanssa suomeen.

                          Edit. Alla linkit audizineen noiden projekteista jos jotakuta sattuu kiinnostamaan...
                          http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=194762
                          http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=193504

                          Comment


                            Kysy nyt kuitenkin tarkempi ositus sille hinnalle. Ei vaan voi pitää paikkaansa että kaikki toi lähtis 5000eur. Jos omat osat niin sitten kyllä.

                            Tommonen Puolan reissu vois ittellekkin sopia jos hinnat on edes tuollapäin.

                            Comment


                              Ei tuo hinta minunkaan mielestä voi pitää paikkaansa, pelkät jarrut ja turbot maksaa ~4 tonnia, siihen päälle korin osat muutama tonni lisää. Pelkät takalokarit on 1600 tienoilla. Nuo näytti kyllä olevan käytettyjä osia, niillä pääsee tietysti halvemmalla. Mutta käytetyt turbot Puolasta, hmm...?

                              Tuo etupuskuri on jotenkin outo noiden S6 valojen kanssa, kun sivuaukkojen yläreuna ei lähde sieltä missä se normaalisti on. Olisiko täytetty, vai lasikuitua koko puskin?

                              Jos meinaat siellä käydä niin mielenkiinnolla odotan miten kävi ja mihin hintaan.

                              Näyttää muuten olevan "Ozzin" auto joissain noissa kuvissa taustalla. +900 hv kiihdytysässä :)
                              Viimeksi muokannut okkim; 22.4.2009, 22:20. Perustelu: lisäystä...

                              Comment


                              • Ei noi hinnat voi pitää paikkaansa, mutta jos pitää niin kerhomatka Puolaan, tai mä ainakin lähden! Korisarjaa ja jarruja huutaa kovasti..

                                Toi hintojen erittely kiinnostais kans kovasti..

                                Comment


                                  takaloksuthan ne näyttäs tekevän niinku joku jyväskylänpaja eli hitsaamalla orkkikseen. Silti joku mättää. Ittelle kävis pelkkä widebody ja päälle matta tai sametti musta.

                                  Comment


                                    Niin taitavat tehdä, siitä ei tietty ollut välivaihekuvia. Seuraava versio tulee jyväskylänpajasta eri tavalla tehtynä ;)

                                    Comment


                                    • Pyysin tarkemman osalistauksen, postaan sen tänne kunhan sen saan.

                                      Comment


                                      • Välitalolla ei auta kun tehdä sarjatuotantoon muotit, me vaan tuodaan autoja rivis ;)

                                        Comment


                                        • Ja nythän Mikko tekee nimenomaan sedaniin kaaret, ni niistä muoteista mä voin ottaa kans yhdet kopiot, kitoos.. ;)

                                          Kyselin joku aika sit englannista "Sienalta" noita RS4-konversion osia ni hinnaks tulis joku 5500?.. Osat siis uusia. Tepon osahaulla samoilla osilla n.7200?.. Jäi ainaki hetkeks se haaveilu.. ;)

                                          Comment


                                          • Miettii et pelkät ahtimet maksaa jo 750€/kpl saksassa. Eli viellä jäisi joku 3500€ loppu duuniin empä tahdo oikein uskoa tuohon 5000€ hintaan.
                                            Jos toi oikeesti pitään paikkansa (varmaankin unta), niin kerro drwolf millon oot menossa mä tuun mukaan :D

                                            Comment


                                            • Melko onnettomalla liksalla ovat tuolla puolassa töissä jos muka 5000€ tommosen urakan tekevät.

                                              Comment


                                                Voi myös olla, että aika monessa puolalaisessa projektissa käytetään saksasta "ostettuja" osia...

                                                Comment


                                                • Näillä näkymin tuo puolan keikka on menossa puihin kun eivät ole enää maileihin vastanneet.

                                                  Joten pitänee ruveta haalimaan turbojen päivitykseen tarvittavia osia kasaan ja teetättää homma jossain täällä.

                                                  Comment


                                                  • Kröhöm. Jyväskylässä se turboremppa tehdään ainakin taidolla ja tarvittaessa muutkin hommat onnistuu samalla :)

                                                    Comment


                                                    • http://www.youtube.com/watch?v=53anr...e=channel_page
                                                      Meikäläisen vislari/poliisiauto määrätyllä kaasulla :D
                                                      Täytyy koittaa ajaa nätisti tolla nyt heinä-elokuun vaihteeseen.

                                                      Tietääkö joku mistä saisi halvemmalla kuin alla olevassa yritksestä k04.
                                                      http://www.turbolader.net/Default.aspx
                                                      Turboloaderilla 750€/kpl uusi k04

                                                      Comment


                                                      • Mistä

                                                        Mistä porukka on viimeaikoina ostanut noita RS4:sen turboja, mihin hintaan ja millä toimitusajalla? Olen lähdössä parin viikon päästä Vancouveriin työmatkalle ja mietin kannattaako sieltä roudata mukana turbot vai ostaa Euroopasta. Tällaisen paikan löysinkin pikaisen Googletuksen avulla http://www.kineticmotorsport.com/pro...e-464-141.html Hinta on ~1700? mutta ilmeisesti noita saa halvemmalla Saksasta? Onko muita järkeviä vaihtoehtoja tarjolla esim RS6 hybridi?

                                                        Tyhmä kysymys: Koska kokemusta ei ole kuin omasta S4:sta (stg 2) ja lyhyestä testilenkistä RS4:sta (stg 4) niin millaiseksi S4:nen muuttuu esim. tuollaisen RS4 turbokit upgraden myötä. Muuttuuko kierrosherkkyys ja vetoalue isompien turbojen myötä paljon vai onko sekin ohjelmallisesti korjattavissa?

                                                        Comment


                                                          Kierrosherkkyys ei juurikaan muutu kuin kevyemmällä vauhtipyörällä. S4 stg2->stg3 (~+80hp/100Nm) auton ajettavuus ei mielestäni muutu paljoakaan. Vetoja riittää kutakuinkin yhtä alhaalta mutta jaksaa vetää vain korkeammille kierroksille ~6000rpm, mutta ehkä vähän rivakammin ;)

                                                          Comment


                                                          • Ok. Juttelin vain yhden "virittäjän" kanssa joka kovasti yritti suositella modattuja K03:sia mieluummin kuin noita K04:sia juuri tuohon heräämiseen vedoten. Onko muita "bolt-on" vaihtoehtoja tarjolla?

                                                            Comment


                                                              No sillä virittäjällä ei ole kyllä omaa kokemusta K04:sta. Ei tossa heräämisessä ole kuin marginaalinen ero eli tietää eroa olevan mutta ei tunnu. Modattuja K03 en laittaisi kerran K04 on olemassa :)

                                                              Edit: Esim K03:lla ja K04:lla samassa penkissä ja samalla vaihteella, ahtojen huippu saavutettiin 100 rpm sisällä molemmilla.
                                                              Viimeksi muokannut vayne; 27.5.2009, 17:46.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X