Mihin hintaan noita ER:n coolereita saa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 2.7bit rs4 upgrade
Collapse
X
-
AudiSRS:llä oli ilmoitus että MRC myy ainakin, hinta £1008+alv. Jenkeistäkin löytyy esim. JHM:ltä mutta tullit&alvit päälle niin ei kannata.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viestiListahinta näyttää olevan APR:llä 1350?. Jos ei bujettiratkaisua halua RS coolereilla ja on rahaa millä mällätä niin hommaa ehdottomasti ER:n coolerit.
Comment
-
Tuo JHM:n setti pyörii jossain 1500? luokassa yksinään toimitettuna. Useampi tietenkin halvemmalla kun rahti laskee suhteessa.
Ja taitaa tuo MRC:n settikin olla samaa suuruusluokkaa.
Comment
-
Mun kotisivuasiat on sekaisin, tiedän. Cooleriparin hinta on tällä hetkellä tuon 1023eur.
Hinnan saa tietenkin tarkistettua kyllä paremmin puhelimella kuin arvailemalla foorumeilla.
VHTRacing on toimii vain massamuistina goapr.fi - sivuille.
Mä en ite osaa tehä kotisivuilleni mitään, ja webbiheput olleet kiireisiä, kun tämä räjähdys on päässyt tapahtumaan, ja sittemmin allekirjoittaneelta unohtunut koko asian laita.
Jne. Blabla ja seli seli. Koetetaan korjata asia.
Comment
-
Wagnerin coolerit tulivat viime viikolla ;)
Halvathan ne ei ole (2 teur toimitettuna) mutta sarja on laadukas. rs246.comissa on aiheesta ja Wagnereista enemmän tietoa ja voin itsekin kertoa kokemuksistani kunhan olen ne saanut asennettua.
Samaisesta paikasta sai myös ritilät korvaamaan alkuperäiset sumariritilät.
Lisäys:
Eli muutaman viikon päästä risan coolerit myynnissä ;)
+ sumariritilät ja sumarit
Comment
-
Tarkoitus olis laittaa suuttimien ja puolien syöttövirta releiden läpi ja releet aukeamaan kun vtec lähtö menee päälle, vtec lähdön toisen pään laitan kytkinpolkimen katkaisijan kautta maihin
Comment
-
-
Minulla oli -98:sissa AEB 1.8t:n aivoissa (557T) ABT:n 215ps lastu, joka oli sellaisella korotuspalalla piirikortissa, oletan että se oli se salauskanta. Kannasta huolimatta repo nyppi siitä sen ABT:n lastun irti, ja karalan lastu samaan paikkaan. Olisiko niin että ne purkauskannat toimivat ei-salattujen piirien kanssa yhteen?
Vai onko kyseessä siitä että halutaan ensin lukea mapit siitä ABT:n lastusta, ja siitä lähteä kehittämään? Itse kun en tiedä kuin hyvin pintapuolisesti miten tuo menee.
Kanta näkyy alavasemmalla kuvassa.
Comment
-
Jos "lähtöavustimen" laittaa ohjelmaan, niin mielestäni kaksi asiaa tarvii huomioida:
-se pitää aktivoida jotenkin (kytkin pohjassa kaasun runttaus pohjaan?)
-parasta olis jos kierrosrajoitus olis toteutettu siten, että päällä olevaa suihkutusta ei katkota(varsinkin jos tarkoitus myös vaihtaa kaasu pohjassa) -> mahdollisuus laihan seoksen syttymiselle->voimakas nakutus. Eli ohjelmassa katsotaan, suuttimia pois päältä otettaessa, että ko. suuttimella ei ole suihkutusta.
Itsellä tuo "ei niin kaunis" lähtöavustin aktivoituu, kun kytkin painettuna painaa kojelaudan alaosaan sijoitettua painiketta. Kun kytkimen nostaa, niin avustin resetoituu. Eli melko hyvin estetty, että vois suihkutus katketa täysillä ahdoilla.
Täytyy sanoa, että yhtä tuskaa odotella kesäpyörien alle laittoa, että pääsis paremmin testailemaan.
Comment
-
Mikä sitten on raadin tuomio tuolle WOT Boxille? Sehän tarjoaisi nimenomaan launch-control ja kaasupohjassa-vaihdot. Hintakaan ei päätä huimaa, 189 $US.
edit: käyttää näköjään ECU:n kierrosrajoitintoimintoa lähdöissä. Miten se sitten pätkii sytkää vaihdoissa jäi vähän auki minulle. Kyseisen laitteen asennus B6 1.8T:hen.Viimeksi muokannut haraldh; 27.2.2009, 09:19.
Comment
-
Mahdoton sanoa. Ainakin hiljattain tuossa pihassa ollut ABT-lastullinen S4 oli "tekemätön paikka".
Jos sulla joskus on ajoa tänne Espoon suuntaan niin tuu käväisemään, äkkiähän tuon tsekkaa?
Comment
Comment