Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 2.7bit rs4 upgrade

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mihin hintaan noita ER:n coolereita saa?

    Comment


      AudiSRS:llä oli ilmoitus että MRC myy ainakin, hinta £1008+alv. Jenkeistäkin löytyy esim. JHM:ltä mutta tullit&alvit päälle niin ei kannata.

      Comment


        Tuo JHM:n setti pyörii jossain 1500€ luokassa yksinään toimitettuna. Useampi tietenkin halvemmalla kun rahti laskee suhteessa.
        Ja taitaa tuo MRC:n settikin olla samaa suuruusluokkaa.

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viesti
          Listahinta näyttää olevan APR:llä 1350?. Jos ei bujettiratkaisua halua RS coolereilla ja on rahaa millä mällätä niin hommaa ehdottomasti ER:n coolerit.
          Ai että vhtracing vielä. Näyttää siltä että Pro-Mo:n hintoja voi arvailla ainakin osoitteista http://www.vhtracing.com/APR_Finland/ , http://goapr.fi/ , http://www.pro-mo.info/ ja http://promo.pp.fi/. Siitä vaan paras tarjous :)

          Comment


            Tuo JHM:n setti pyörii jossain 1500? luokassa yksinään toimitettuna. Useampi tietenkin halvemmalla kun rahti laskee suhteessa.
            Ja taitaa tuo MRC:n settikin olla samaa suuruusluokkaa.
            Juu eipä niissä taida kovin suuria eroja olla. Briteissä alvi 15% ->1160£->1307?. Jenkeistä 1300$->1010?+ tulli 9% +alv 22% ~>1340? näin suuntaa antavana, toki rahti päälle.

            Comment


            • Mun kotisivuasiat on sekaisin, tiedän. Cooleriparin hinta on tällä hetkellä tuon 1023eur.

              Hinnan saa tietenkin tarkistettua kyllä paremmin puhelimella kuin arvailemalla foorumeilla.

              VHTRacing on toimii vain massamuistina goapr.fi - sivuille.

              Mä en ite osaa tehä kotisivuilleni mitään, ja webbiheput olleet kiireisiä, kun tämä räjähdys on päässyt tapahtumaan, ja sittemmin allekirjoittaneelta unohtunut koko asian laita.

              Jne. Blabla ja seli seli. Koetetaan korjata asia.

              Comment


              • Wagnerin coolerit tulivat viime viikolla ;)
                Halvathan ne ei ole (2 teur toimitettuna) mutta sarja on laadukas. rs246.comissa on aiheesta ja Wagnereista enemmän tietoa ja voin itsekin kertoa kokemuksistani kunhan olen ne saanut asennettua.

                Samaisesta paikasta sai myös ritilät korvaamaan alkuperäiset sumariritilät.

                Lisäys:
                Eli muutaman viikon päästä risan coolerit myynnissä ;)
                + sumariritilät ja sumarit

                Comment


                  Ota ihmeessä logeja imulämmöistä ennen ja jälkeen vaihdon! Toivottavasti vaan keli pysyy samanlaisena.

                  Kovastihan Wagner noita kehuu, tuolla hinnalla niiden on syytäkin olla hyvät.

                  Comment


                  • Kyllähän Wagner oli noita mitannut RS6 ahtimilla mutta tulokset tuskin yhtä hyvät pienemmillä hyrrillä. Jossain vaiheessa MRC heput sanoivat että ovat ainoat SMIC joita suosittelevat. Valitsen mahdollisimman identtiset päivät, loggaan ja postaan tulokset tänne.

                    Comment


                      Itseasiassa saatat nähdä jopa rajumman muutoksen pienillä puhaltimilla jos niitä viedään äärirajoilla.

                      Comment


                        Tarkoitus olis laittaa suuttimien ja puolien syöttövirta releiden läpi ja releet aukeamaan kun vtec lähtö menee päälle, vtec lähdön toisen pään laitan kytkinpolkimen katkaisijan kautta maihin
                        Tuntuishan tuo toimivan, ainoastaan suuttimien virtasyöttöön laitoin releen. Tarvii vielä lisätä nappi, jota painamalla voi "aktivoida" lähetettäessä kierrosrajoituksen -> eli ei kaasupohjassa vaihtoja (täydet ahdot päällä ei terveellistä mennä katkaisemaan suuttimien virrat). Vikakoodeja en ole vielä katsonut.

                        Comment


                          Otapas huvikseen video tuollaisesta lähdöstä.

                          Comment


                            Talvirenkaiden rankaisu

                            Comment


                            • Jos joku haluaa uhrautua vapaaehtoiseksi, voisin protoilla ohjainlaitteen softaan vastaavan toiminnon. Sen pitäisi periaatteessa onnistuakin.
                              Tulisi "kauniimpi" toteutus.

                              Comment


                                Onnistuuko jos on ABT lastu pohjalla ?

                                Comment


                                  Sanoisinpa mutu-arviona että ei.

                                  Comment


                                  • Onnistuu, jos ABT piirissä ei ole salauskantaa, kuten yleensä taitaa olla.

                                    Comment


                                      Joo mene ja tiedä siitä salauksesta, vapaaehtoinen olisi täällä jos salauksen kohtalo selviäisi.

                                      Jos tuo salaus on, niin alkaa olemaan aika este pikku hiljaa tuo lastu...

                                      Comment


                                      • Näet sen kun avaat ohjainlaitteen ja katsot onko muistipiiri erillisellä kannalla vai suoraan piirikortilla.

                                        Comment


                                          Minulla oli -98:sissa AEB 1.8t:n aivoissa (557T) ABT:n 215ps lastu, joka oli sellaisella korotuspalalla piirikortissa, oletan että se oli se salauskanta. Kannasta huolimatta repo nyppi siitä sen ABT:n lastun irti, ja karalan lastu samaan paikkaan. Olisiko niin että ne purkauskannat toimivat ei-salattujen piirien kanssa yhteen?

                                          Vai onko kyseessä siitä että halutaan ensin lukea mapit siitä ABT:n lastusta, ja siitä lähteä kehittämään? Itse kun en tiedä kuin hyvin pintapuolisesti miten tuo menee.

                                          Kanta näkyy alavasemmalla kuvassa.

                                          Comment


                                            Joo sen muistan, että oli kanssa piirilevyyn juotetun korotuspalan päällä tuo lastupiiri, taisi olla itse lastu korotuspalassa pikakiinnityksellä eli vain painamalla ?

                                            Hitto kun muistan vielä, että otin kuvia siitä paljon mutta eihän niitä nyt löydä.....

                                            Comment


                                              Painamalla, ja piirin vetopihdeillä irtoaa socketista. Näin oli ainakin minulla.

                                              Comment


                                              • Eri tyyppinen piiri teillä, vaynellä on PSOP44, Haraldilla tuossa on ollut PLCC44.

                                                Comment


                                                  Jos "lähtöavustimen" laittaa ohjelmaan, niin mielestäni kaksi asiaa tarvii huomioida:
                                                  -se pitää aktivoida jotenkin (kytkin pohjassa kaasun runttaus pohjaan?)
                                                  -parasta olis jos kierrosrajoitus olis toteutettu siten, että päällä olevaa suihkutusta ei katkota(varsinkin jos tarkoitus myös vaihtaa kaasu pohjassa) -> mahdollisuus laihan seoksen syttymiselle->voimakas nakutus. Eli ohjelmassa katsotaan, suuttimia pois päältä otettaessa, että ko. suuttimella ei ole suihkutusta.

                                                  Itsellä tuo "ei niin kaunis" lähtöavustin aktivoituu, kun kytkin painettuna painaa kojelaudan alaosaan sijoitettua painiketta. Kun kytkimen nostaa, niin avustin resetoituu. Eli melko hyvin estetty, että vois suihkutus katketa täysillä ahdoilla.

                                                  Täytyy sanoa, että yhtä tuskaa odotella kesäpyörien alle laittoa, että pääsis paremmin testailemaan.

                                                  Comment


                                                  • Mä ajattelin käyttää ihan ME7 omia toimintoja tuohon. Sen PITÄISI onnistua, paino sanalla pitäisi, koska sellaista ei käsittääkseni missään ole vielä tehty.

                                                    Comment


                                                      Mikäs tuo mun tuomio nyt on ?

                                                      Tosiaan korokepala on ja siinä pikakiinnityksellä kiinni. Tuli irroteltua sitä silloin kun mulla tuo ABT lastu meni pimeäksi ja lopulta tuli uusi tilalle.

                                                      Comment


                                                      • Mahdoton sanoa. Ainakin hiljattain tuossa pihassa ollut ABT-lastullinen S4 oli "tekemätön paikka".
                                                        Jos sulla joskus on ajoa tänne Espoon suuntaan niin tuu käväisemään, äkkiähän tuon tsekkaa?

                                                        Comment


                                                          Mikä sitten on raadin tuomio tuolle WOT Boxille? Sehän tarjoaisi nimenomaan launch-control ja kaasupohjassa-vaihdot. Hintakaan ei päätä huimaa, 189 $US.

                                                          edit: käyttää näköjään ECU:n kierrosrajoitintoimintoa lähdöissä. Miten se sitten pätkii sytkää vaihdoissa jäi vähän auki minulle. Kyseisen laitteen asennus B6 1.8T:hen.
                                                          Viimeksi muokannut haraldh; 27.2.2009, 09:19.

                                                          Comment


                                                            Mahdoton sanoa. Ainakin hiljattain tuossa pihassa ollut ABT-lastullinen S4 oli "tekemätön paikka".
                                                            Jos sulla joskus on ajoa tänne Espoon suuntaan niin tuu käväisemään, äkkiähän tuon tsekkaa?
                                                            Täytyy tulla joku päivä, kun sattuu ässällä olemaan päivällä ajossa.

                                                            Comment


                                                              pätkii sytkää vaihdoissa
                                                              Palamaton seos pakopuolella ei ilmeisesti ihan hyvä asia, seos palaa käsittääkseni viimeistään katalysaattorissa -> ja missä palaakin, siellä lämmöt kovat.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X