Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vaatiiko kansi aina plaanaamisen?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vaatiiko kansi aina plaanaamisen?

    Lämmöt pääsi nousemaan reiluun sataan asteeseen kansipahvin kosahdettua. Pitääkö kansi plaanata vai voiko lyödä takaisin sellaisenaan uuden tiivisteen päälle?

    #2
    pitäisin plaanaamista periaatteessa pakollisena toimenpiteenä, eritoten silloin kun pahvin ohi on kamaa mennyt.

    itsellä myös kansi irti ja ei ollut tarkoitus plaanata mutta yhdestä kohtaa oli puhaltamisen merkkejä havaittavissa -> plaaniin. (edellisestä plaanauksestahan mullakin on n. 2000km ;)

    Comment


      #3
      Kyllä sen voi jollain takuusuoralla mitallakin katsoa että onko tarveta. Ammattilainen osannee.

      Laita sellainen monikerrospeltinen tiiviste sitten eikä mitään massapahvihumpuukia.

      E: Anle miltä nyt tuntuu, olit hätäsempi? :D

      Comment


        #4
        kyllähän se lämmittää mieltä kun ei ole aina vimosena neuvomassa,

        ja tosiaan tuo unohtu mainita se samainen koneistamo omaa kyllä mittavälineet siitä onko kansitaso suora.

        Comment


        • #5
          Pitäs remppahepun osata (ja varmaan osaakin) mutta ensin vakaasti plaanaamista kannattanut kaveri muutti mieltänsä ja ehdottaa nyt suoraan takaisinlaittoa. Ota tästä nyt perhana selvää... Itse olin lman muuta ajatellut että tottakai se plaanataan. Pakosarjassakin kuulemma halkeama, joka ei varmaan enää pidä jos sen irrottaa...Onx sarjat kalliita?

          Comment


          • #6
            Justiinsa päätin että kyllä plaanataan. kai se pakosarjakin pitää vaihtaa kun on kuulemma pitkä pystysauma vitospytyn röörissä. Onx kellään ehjää halvalla?

            Comment


              #7
              S4 sarjoja ei enää taida olla olemassakaan ehjiä. Onko halkeama valkea vai musta? Valkeasesta ei haittaa, musta alkaa olla merkittävä.

              Comment


                #8
                Onko kukaan kokeillut noita ( en nyt muista nimeä ) keraamisia täytemassoja noihin pakosarjan halkeamien kenttäkorjauksiin?

                Comment


                  #9
                  Olikos tosta jotain kauhutarinoita, mitä se massa tekee turbolle?

                  Comment


                  • #10
                    Jouduin laittamaan silloin aikoinaan MC:n pakosarjaan sellaista kemiallista metallia. Mömmöä leikkattiin tuubista sopiva pala ja pyöriteltiin sormien välissä niin kauan että ne kaks ihme-ainetta oli sekoittuneet keskenään. Sitten vain tökin sitä limettiä siihen halkeamaan ja oottelin vartin,sit kone käyntiin. homma toimi ainakin siihen asti (2vk) kun motti laukes muista syistä.

                    Comment

                    Working...
                    X