En vielä kun kone on levällään. Parin viikon sisään pitäis vehje kuitenkin olla ajossa...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Torsenia taka-akselille
Collapse
X
-
1.4bar ahdoilla tullut snadisti koeponnistettua ja kyllä se ihan raikkaalta vaikuttais. Mutkassa kun antoi kakkosella vähän kaasua niin nätisti tarjosi persettä, ei pienintäkään viitettä puskemisesta. Eikä katoa voima sisäpuolen fillarin sutimiseen kuten ennen. Torsen-lisäykset vaikuttavat siis onnistuneilta, ainakin toistaiseksi.
Normiajossa ei mitään negatiivista sanottavaa.
Alastaroon en tänään valitettavasti tuolla kuitenkaan pääse.
Comment
-
Viikko sitten tuli Alastarossa testattua. Pelkkää hyvää sanottavaa.
Voima ei karkaa kaarteessa etufillarista kuten ennen.
Riippuen voiman annostelusta kaarteesta ulostautui joko kevyessä peräluistossa tahi selkeesti kylki edellä. Hymyilyttää vieläkin.
Nopeasta en tiedä mutta hauskaa ainakin oli :D
Comment
-
Mites talvella sitten jos quattroon (S4) asentaa ton torsenin eteen, niin mahtaako alkaa puskemaan miten, tai sanotaanko näin, että muuttuuko helpommin puskevaksi, koska etupäähän tulee ns. parempi pito? Nyt alla ensimmäinen quattro audi, niin ei ole tuosta talvella ajosta vielä kokemusta. Hiekalla tuntuis hyvin tarjoovan persettä ihan normina ja radalla en ole vielä tuolla käyny, kun siellä saa mutenki ajaa oikealla kamppeella kilpaa (Formula Radical).
Miten tuo vakio quattro sitten edes toimii, mikä on vetosuhde ja miten se sitä vetoa oikeesti jakaa?
Comment
-
-
Minkä tyyppinen se perä on? Siis tyyppimerkinnältään? Sama kuin A6:ssa? Sopiiko siihen joku tietty Quaifen lukko? Muita valmistajia?
Comment
Comment