Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Torsenia taka-akselille

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    En vielä kun kone on levällään. Parin viikon sisään pitäis vehje kuitenkin olla ajossa...

    Comment


      #32
      Uutta torsen rintamalla..? Joko oot päässy testaamaan? =)

      Comment


        #33
        On sillä ajettu vaan ei varsinaisesti testattu. Maanantaina Alastaroon jos vaan vehkeet nipussa.

        Comment


        • #34
          Alastarossa sitten nähdään.

          Comment


          • #35
            Alastarossa sitten nähdään.
            Mitkäs päivät siellä silloin on? Vois tulla ihmettelemään..

            Comment


              #36
              Mielenkiintoinen aihe, kenelläkään kokemuksia tuosta UrS4/6 vehkeissä?

              Comment


                #37
                Teppo, kerro nyt kuitenkin ensivaikutelmat, miltä se tuntuu? Normi ajossa mitään eroa? =)

                Comment


                  #38
                  1.4bar ahdoilla tullut snadisti koeponnistettua ja kyllä se ihan raikkaalta vaikuttais. Mutkassa kun antoi kakkosella vähän kaasua niin nätisti tarjosi persettä, ei pienintäkään viitettä puskemisesta. Eikä katoa voima sisäpuolen fillarin sutimiseen kuten ennen. Torsen-lisäykset vaikuttavat siis onnistuneilta, ainakin toistaiseksi.

                  Normiajossa ei mitään negatiivista sanottavaa.

                  Alastaroon en tänään valitettavasti tuolla kuitenkaan pääse.

                  Comment


                    #39
                    Kuulostaapas hyvältä!!! Jos ei mitään miinuspuolia ilmene niin pitää varmaan jossain vaiheessa laittaa itelle kans sama paketti.
                    Ei tosin ihan vähään aikaan, alusta ja tehot ois ensin kiva saada toivotulle tasolle... Mutta mihin tässä kiire, valmiissa maailmassa... =)

                    Comment


                      #40
                      Nyt olis yksi lukkojen tarvitsija tiedossa. Olisko lisähalukasta niin ilkeis tilata seuraavan erän?

                      Comment


                      • #41
                        ´Mikäs se hinta olikaan?

                        Comment


                          #42
                          1200e/kpl

                          Comment


                          • #43
                            Arkikäytössä normipeleissä se suurin ero tullee märällä ja varsinkin talvella. Voiman ei pitäisi karkailla eturenkaasta jne.

                            Comment


                              #44
                              Viikko sitten tuli Alastarossa testattua. Pelkkää hyvää sanottavaa.

                              Voima ei karkaa kaarteessa etufillarista kuten ennen.

                              Riippuen voiman annostelusta kaarteesta ulostautui joko kevyessä peräluistossa tahi selkeesti kylki edellä. Hymyilyttää vieläkin.

                              Nopeasta en tiedä mutta hauskaa ainakin oli :D

                              Comment


                              • #45
                                Mites talvella sitten jos quattroon (S4) asentaa ton torsenin eteen, niin mahtaako alkaa puskemaan miten, tai sanotaanko näin, että muuttuuko helpommin puskevaksi, koska etupäähän tulee ns. parempi pito? Nyt alla ensimmäinen quattro audi, niin ei ole tuosta talvella ajosta vielä kokemusta. Hiekalla tuntuis hyvin tarjoovan persettä ihan normina ja radalla en ole vielä tuolla käyny, kun siellä saa mutenki ajaa oikealla kamppeella kilpaa (Formula Radical).

                                Miten tuo vakio quattro sitten edes toimii, mikä on vetosuhde ja miten se sitä vetoa oikeesti jakaa?

                                Comment


                                  #46
                                  torsen jakaa voimaa keskellä sen mukaan missä parempi pito on. Vakiona vaihtelee ymmärtääkseni 20/80-80/20 pidon mukaan. Edessä ja takana onkin sitten avoimet pyörästöt niin tietänet mitä se tarkoittaa.

                                  Comment


                                    #47
                                    Nuo välimallin torskat taitaa olla melko pienellä bias ratiolla, eli jakaa 33/66 maksimissaan. Vanhemmat oli 22/78 ja sitten taas nämä ihan uudet paremmin.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Mikä takaperä on A8:ssa? Saako siihen lukkoa?

                                      Comment


                                        #49
                                        Perus avoin tasauspyörästö siellä näyttäis olevan. Kyllä siihenkin tuollaisen quaifen torsenin saa.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Minkä tyyppinen se perä on? Siis tyyppimerkinnältään? Sama kuin A6:ssa? Sopiiko siihen joku tietty Quaifen lukko? Muita valmistajia?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X