Audi sanoi sopimuksensa irti tänään aamulla,eikä suostunut lähtemään käyntiin. Pyörittää hyvin omalla akulla ja apuvirrankaan antaminen ei auttanut. Tulpat oli märät,eli tavaraa se saa(kai) eli vika olis sytkä puolella. Ideoita? Eli kylmää autoa starttailin ja päivällä läpöä oli + 1 .Tarkistin bensapunpun sulakkeet ja moottorin ohjauksen sulakkeet. Virranjakaja oli hyvässä kunnossa eli lähes uusi. Strobolla katsoin että tulpille tulee sykäykset. kohta menee hermo.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 2.0E -91 ei lähe käyntii
Collapse
X
-
Joo, hyvä ettei menny mitään. Mulla meni viime kesänä jakohihnan kiristysrulla (muovinen) yllättäen tohjoksi. Kaupungissa olin liikkeellä, joten vauhtia ei ollut, mutta kaikki pakoventtiilit jouduin uusimaan. Samalla tuli tietysti kantta hiottua ja pari muuta vikaa korjattiin, joten eipä kauheesti haitannu. Hintaa tuli töineen ja osineen yhteensä 350eur.
Harmittavinta tuossa oli, kun itse hihnan olin aiemmin tarkistanut, mutta en arvannut että rulla menisi rikki. En tiennyt että oli muovia... JA MIKSI KAIKEN PITÄÄ OLLA AINA MUOVIA!!!???
Comment
Comment