Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kaasu hirttää 80 audissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kaasu hirttää 80 audissa

    Elikkä kaasu hirttää autossani.auto on 80 1,6 kaasari vm-87.Kun auton laitan käyntiin niin käy ihan normaalisti ja pikkasen jos painaa kaasua on vielä ihan normaali mutta heti kun kaasua painaa tarpeeksi sen tietyn rajan yli niin samantien se vetää kaasun pohjaan.missä vika?auto seisoi pari päivää ja vaihdoin puolan ja tulpan johtoja niin heti sen jälkeen tuli tuo ongelma.apua kaivataan kiireisesti.

    #2
    Mitä jos avaat sen konepellin kone käynnissä ja kaasuvaijerista kokeilet. Tuosta ei oikein käy ilmi, että nouseeko kierrokset "yhtäkkiä itsestään" ilman että pedaaliin koskee, vai jääkö kaasu siihen asentoon missä poljin on enimmillään ollut. Voihan siinä olla pedaalin ja kaasarin välillä joku osa jumissa...

    Comment


    • #3
      Konepelti on koko ajan auki kun olen vikaa etsinyt.elikkä kun pedaalia painaa niin sitten kun se on noin puolessa välissä niin alkaa kaasu hirttää ja se vetää kaasun pohjaan.jos ei paina sinne puoleen väliin niin käy ihan normaalisti.vaijeri ei jää mitenkään jumiin.

      Comment


        #4
        Mahtaisiko käydä niin että kaasari tulvii kun kierroksilla bensapumppu tunkee enemmän tavaraa. Eli kohon neulaventtiili ei sulje kaasarissa.
        Toisena vaihtoehtona kaksikurkkuinen kaasari jonka toisiovaiheessa aukeava läppä jumiaa vivustosta, seurauksena mahtivoimakierrokset =)
        Silkkaa arvailua..

        Comment


          #5
          Vetääkö kaasuläppä siis konkreettisesti jumiin auki?

          Comment


          • #6
            Keihinissä on se kierrosten korjaussäädin, varmaan se jumittaa läppää auki. Kannattaisi tarkistaa alipaineletkut ja systeemin sähköinen venttiili. On muuten sama venttiili kuin joissakin TDI-koneissa.

            Comment


            • #7
              olisiko kellään tietoa mitä tarkoitus on ratin alla olevalla releellä numero 68.Kun auto hirtti kaasun aikaisemminkin niin johtu kyseisestä releestä joka ei ollut kunnolla paikalla nyt ei auta vaikka sen miten laittaa sinne.tuli mieleen et olisiko kyseinen rele rikki?

              Comment


                #8
                Osanumero kyljestä avittaa enemmän. Jotain 123 456 789 ja mahdollisesti perässä vielä joku kirjain.

                Comment


                • #9
                  811 919 098 B .on numero kylessä.

                  Comment


                    #10
                    "Control unit for overrun cut-off" eli ilmeisesti sulkee syötöt ylikierroksilla ja mahdollisesti myös moottorijarrutuksissa.

                    Comment


                    • #11
                      missäkähän tuo kierrosten korjaus säädin sijaitsee?

                      Comment

                      Working...
                      X